CRM

Skaner wizytówek

Skaner wizytówek
Tatiana Trushnikova
kwietnia 23, 2020
Odświezone: maja 6, 2020

Opcja Skanera wizytówek służy dla dodawania kontaktów do CRM podczas korzystania z aplikacji mobilnej Bitrix24.

Jak to działa:

  • Przejdź do sekcji CRM > Kontakty i kliknij Wizytówka.
  • Aparat fotograficzny w komórce włączy się i pojawi się ramka. Trzymaj wizytówkę w granicach ramki. Wizytówka zostanie zeskanowana automatycznie. Następnie dotknij Rozpoznaj.
  • Po rozpoznaniu zostanie utworzony nowy kontakt, który będzie zawierał informacje ze zeskanowanej wizytówki.
Pamiętaj, że liczba rozpoznawanych wizytówek zależy od twojego planu Bitrix24. Aby dowiedzieć się więcej, przeczytaj nasz artykuł.

Bezpłatnie. Nieograniczone. Online.
Bitrix24 to miejsce, w którym każdy może komunikować się, współpracować przy zadaniach i projektach, zarządzać klientami i robić o wiele więcej.
You may also like
Aktualności
Historia zmian elementów w CRM
Aktualności
Konfiguracja konta profesjonalnego na Instagramie
Centrum kontaktowe
Przyszłość centrum kontaktów
Systemy płatności w Centrum sprzedaży