
Weź przyszłość w swoje ręce
Nowy Bitrix24 posiada wszystko, czego oczekujesz od nowoczesnej przestrzeni roboczej: Bitrix24 jest zorientowany na urządzenia mobilne, oparty na AI i przyjazny użytkownikowi. Bitrix24 został ulepszony prawie w każdym aspekcie: sprzedaż, zarządzanie zadaniami, współpraca i analityka. Już nie możemy się doczekać, aby opowiedzieć Ci o tym wszystkim.


Mobilny CRM
Bitrix24 - pierwszy w pełni mobilny CRM
Jesteśmy jednym z pionierów w opracowaniu w pełni mobilnego CRM, który posiada wszystko, czego potrzebujesz do zarządzania klientami i sprzedażą z dowolnego miejsca.
-
Deale, Kontakty, Firmy
-
Lejki i tunele sprzedażowe
-
Wyszukiwanie i filtrowanie
-
Tryb proaktywnego CRM (przypomnienia i powiadomienia)
-
Generowanie leadów (formularze CRM, czat na żywo itp.)
-
Oś czasu deala
Leady
Deale
Kontakty
Oferty
Faktury
Płatności
Telefonia
Sprzedaż

Nowe funkcje
Postanowiliśmy pójść o krok dalej i dodaliśmy kilka małych detali, które sprawią, że proces sprzedaży będzie jeszcze wygodniejszy.



W pełni mobilna konfiguracja
Możesz konfigurować lejki, etapy, tunele, produkty i uprawnienia dostępu bezpośrednio ze smartfona lub tabletu.
Tryb CRM
Tryb CRM, który włączysz w wersji desktopowej, zostanie zastosowany również w wersji mobilnej.
Leady
Pracuj z leadami ze swojego smartfona (konfiguruj niestandardowe etapy, formularze i pola), konwertuj leady w deale, kontakty lub firmy.
Płatności
Od teraz możesz otrzymywać płatności od klientów bezpośrednio w CRM Bitrix24 w naszej aplikacji mobilnej.
Faktury
Twórz i wysyłaj faktury swoim klientom bezpośrednio z naszego CRM poprzez link lub jako plik w formacie PDF.
Telefonia
Połączenia przychodzące i wychodzące mogą być rejestrowane i zapisywane w odpowiednim dealu w CRM.

Mobilny CRM Bitrix24:
uniwersalne narzędzie sprzedażowe
Dla pracowników biurowych:
nie musisz być przy biurku 24/7 – zawsze, gdy będziesz musiał spotkać się z klientem lub wyjść z biura z jakiegokolwiek innego powodu, będziesz wiedział, że Twój CRM jest zawsze przy Tobie, w Twojej kieszeni.
Dla menedżerów sprzedaży terenowej:
Twoje biuro jest przy Tobie, gdziekolwiek się znajdujesz. Bitrix24 pozwala na szybkie znalezienie informacji o obecnym kliencie/dealu oraz umożliwia dodanie nowego. Bądź w kontakcie ze swoim zespołem, planuj swój dzień i przyjmuj płatności – wszystko dzięki naszemu mobilnemu CRM-owi.
Dla menedżerów ds. sprzedaży:
zarządzaj pracą swoich przedstawicieli handlowych i ich dealami ze smartfona, otrzymuj natychmiastowe aktualizacje na temat tego, co robią, koordynuj swoich menedżerów sprzedaży terenowej i nie tylko.

Nasz Proaktywny CRM zawsze jest gotowy do pomocy
Koncepcja Proaktywnego CRM polega na tym, że nasz system przypomina Twoim pracownikom o zaplanowanych, pilnych i nieukończonych aktywnościach w CRM, zachęcając ich do działania. To nowe podejście do pracy w CRM jest korzystne zarówno dla przedstawicieli handlowych, jak i menedżerów sprzedaży.
Aktywności
Powiadomienia
Przypomnienia
Wydarzenia


Bitrix24.Terminal*
Bitrix24.Terminal to idealna alternatywa dla standardowego terminala płatniczego: łatwy w użyciu, działa wszędzie i pozwala na oszczędzanie pieniędzy na zakupie fizycznego urządzenia. Więc, od czego zacząć?
Jak to działa
Zainstaluj aplikację na smartfonie z systemem iOS lub Android i załóż konto
Otwórz Bitrix24.Terminal i połącz go z lokalnym integratorem płatności
Gdy klient jest gotowy opłacić, wpisz kwotę i wygeneruj kod QR
Klient zeskanuje kod za pomocą smartfona i przejdzie do strony opłaty
Po otrzymaniu pieniędzy otrzymasz powiadomienie, a klient dostanie dowód wpłaty
CRM
Płatności
Kod QR
iOS
Android
* To narzędzie jest już dostępne dla naszych klientów w Indiach i Brazylii. Już wkrótce będzie dostępne w Hiszpanii, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji i Polsce.

Zalety



Działa wszędzie
Akceptuj płatności z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. Wszystko czego potrzebujesz to aplikacja na Twoim smartfonie
Oszczędza pieniądze
W większości przypadków nasze rozwiązanie jest tańsze niż zakup/wynajem terminali płatniczych
Łatwość w użyciu
Nie ma potrzeby tworzenia deala podczas przyjmowania płatności (Bitrix24.Terminal może działać jako samodzielne narzędzie)
Nie wymaga integracji
Bitrix24.Terminal nie wymaga integracji z POS
Wielofunkcyjny
Każdy pracownik posiadający smartfon i aplikację mobilną Bitrix24 może przyjmować płatności
Dowód wpłaty
Klient otrzyma SMS na smartfon z dowodem wpłaty
Pozyskiwanie leadów
Zapisuj numery telefonów swoich klientów w CRM Bitrix24 i powiększaj bazę klientów, aby do Ciebie powracali
Przyjazny dla małych firm
Idealnie sprawdzi się w kawiarniach, restauracjach, showroomach, a także w firmach kurierskich lub u taksówkarzy
Wolne sloty w Kalendarzu
Wyślij link do swojego kalendarza osobie, którą chcesz zaprosić, aby mogła wybrać wolny slot w Twoim harmonogramie.
Funkcje
-
Nie ma już potrzeby wysyłania niekończących się wiadomości („Możemy spotkać się o 9:00? Nie? Co powiesz na 10:00?”)
-
Tylko wolne sloty będą wyświetlane, reszta kalendarza pozostanie ukryta
-
Łatwy w użyciu: wyślij link do swojego kalendarza za pośrednictwem e-mail, komunikatorów lub SMS
-
Wygodny: uczestnicy spotkania samodzielnie wybierają termin i dodają go do swojego kalendarza
-
Każdy z uczestników może rozpocząć spotkanie online bezpośrednio z Kalendarza
-
Informacje o wydarzeniu można pobierać w formacie .ics
-
Możesz wybrać wyświetlanie tylko określonych DNI z dostępnymi slotami, a nie całego kalendarza (już wkrótce)
Spotkania
Harmonogram
Powiadomienia
Przypomnienia
Sloty
iCalendar

Wolne sloty w CRM
Planuj spotkania z klientami bezpośrednio ze swojego CRM Bitrix24. Pozwól swoim klientom wybrać wolny slot w Twoim kalendarzu i samodzielnie potwierdzić spotkanie – idealne narzędzie do planowania!

Funkcje
-
Po prostu wyślij swojemu klientowi link, a on wybierze wolny slot w Twoim kalendarzu
-
Będziesz otrzymywał powiadomienie za każdym razem, gdy klient potwierdzi/odrzuci spotkanie, zmieni datę/godzinę itp.
-
Wydarzenia są zapisywane w CRM, więc zawsze możesz sprawdzić jak się odbyło spotkanie
-
System zawsze będzie przypominał o nadchodzących i zaplanowanych wydarzeniach w Kalendarzu
-
Przedstawiciele handlowi mogą robić notatki ze spotkania, aby zapisać ważne informacje w CRM
Klienci
Spotkania
CRM
Sloty
Planowanie
Kalendarz
Notatki


Bitrix24.Sign
Nowe narzędzie do podpisu elektronicznego od Bitrix24 umożliwia podpisanie dowolnego dokumentu online, bezpośrednio z Twojego CRM – szybko i łatwo. To ostatni mały impuls, którego Twoi menedżerowie potrzebują, aby zamknąć deal i doprowadzić go do sprzedaży.
Funkcje
-
Utwórz dokument do podpisania z pliku (doc, JPG, itp.)
-
Dodaj pola (do wypełnienia przez agenta handlowego przygotowującego dokument oraz dwie strony podpisujące)
-
Utwórz i zapisz swój własny szablon (po wprowadzeniu wszystkich danych klienta wystarczy tylko podpisać i/lub postawić pieczęć na dokumencie)
-
Wysyłaj dokumenty i identyfikuj strony podpisujące przez e-mail, SMS, WhatsApp
-
Certyfikat autentyczności (automatycznie tworzony i dołączany do podpisanego dokumentu)
-
Tablica Kanban do podpisywania dokumentów (proces z etapami)
-
Nie ma potrzeby założenia konta Bitrix24, aby sygnatariusze podpisali dokumenty
-
Podpisuj dokumenty bezpośrednio z CRM (wszystkie wymagane pola wypełniają się automatycznie na podstawie danych deala)
-
Automatyzacja Low-code
-
Sprawdzenie integralności dokumentu
-
Zgodnie z eIDAS, UETA i eSIGN
E-podpis
Dokumenty
CRM
Certyfikat autentyczności
Sprawdzenie integralności
eIDAS
UETA
eSIGN
Bez użycia papieru

Zalety


Oszczędza pieniądze
Dzięki Bitrix24.Sign już nie będziesz musiał korzystać z papieru i/lub z usług kurierskich
Szybkie podpisywanie dokumentów
Nie ma potrzeby wysyłania fizycznych dokumentów tam i z powrotem
Niezawodny
Mniejsza szansa, że coś pójdzie nie tak
Szybko, legalnie i bezpiecznie
Bitrix24.Sign to must have dla każdej nowoczesnej firmy, która ceni szybkość i precyzję
Automatyczne wypełnianie
Oszczędza mnóstwo czasu dzięki automatycznemu wypełnianiu pól w dokumentach do podpisania
Nieograniczona liczba dokumentów
Uzyskasz nieograniczoną liczbę dokumentów, nawet na planie Free
Idealnie pasuje do sprzedaży
Nasze narzędzie e-podpis pomoże Twoim przedstawicielom handlowym szybciej zamykać deale
Przyjazny dla środowiska
Pomaga używać mniej papieru i zmniejsza wpływ na środowisko
TextAssistant AI i ImageAssistant AI*
Podążając za najnowszymi trendami, przedstawiamy generowanie tekstów i obrazów za pomocą AI w Bitrix24! Poproś naszego przyjaznego TextAssistant AI o napisanie treści dla Twojej witryny lub poproś ImageAssistant AI o stworzenie eleganckiego obrazu.
-
Idealnie pasuje do marketingu, sprzedaży, komunikacji wewnętrznej lub po prostu dla zabawy!
-
Oszczędza mnóstwo czasu i wysiłku podczas tworzenia treści wysokiej jakości i eleganckich obrazów
-
Jest już dostępne w module Strony i Sklepy Bitrix24. Wkrótce będzie dostępne dla innych naszych narzędzi, takich jak czat, zadania i aktualności
Obrazy
Teksty
Oparte na AI
* To narzędzie jest teraz dostępne tylko dla urządzeń desktopowych. Obecnie dla naszych klientów w Chinach i Wietnamie dostępne są tylko obrazy generowane przez AI


Już wkrótce w Twoim Bitrix24
Oto niektóre z narzędzi, nad którymi nadal pracujemy. Mamy nadzieję, że dostarczymy je w najbliższej przyszłości.
Pojedyncze logowanie (SSO)
Ujednolicony system autoryzacji użytkowników Bitrix24 dla całej sieci firmowej.
-
Umożliwia Twoim pracownikom używanie jednego ID do logowania się do różnych aplikacji i usług, w tym do Bitrix24
-
Idealnie pasuje do masowego zapraszania użytkowników, szczególnie w przypadku dużych firm zatrudniających setki pracowników
-
Ułatwia życie administratorom Twojego systemu – nie ma potrzeby tworzenia osobnego loginu i hasła dla każdego pracownika
SSO
Administrowanie
Login
Hasło


Strony i sklepy
Tworzenie i publikowanie witryn, stron docelowych i sklepów internetowych staje się jeszcze łatwiejsze dzięki Bitrix24.
-
Dziesiątki nowych, pięknych szablonów stron internetowych
-
Wyświetlaj podgląd swojej witryny na urządzeniach mobilnych przed opublikowaniem
-
Od teraz możesz dodawać komentarze i zapisywać szablony jako Ulubione
Witryny
Strony docelowe
Sklepy online
Szablony
Hosting
Integracja z CRM

Jeszcze więcej nowych funkcji i ulepszeń
Gdybyśmy wymienili wszystkie nasze nowe funkcje i ulepszenia, prawdopodobnie znudziłoby Cię przewijanie. Jednak ta dwójka zasługuje na szczególne wyróżnienie.
Plan Enterprise
Nowy plan Enterprise odpowiada na potrzeby dużych firm i przedsiębiorstw. To doskonałe rozwiązanie Bitrix24 dla Twojej firmy.
Oddziały
Automatyzacja
Wydajność
Produktywność
Prywatność
Bezpieczeństwo

Funkcje


Od 101 do 10 000 użytkowników
Do 100 TB miejsca do przechowywania plików
Dedykowana infrastruktura serwerowa
Maksymalna automatyzacja sprzedaży, zadań i przepływów pracy
Dwuskładnikowa autoryzacja, szyfrowanie AES-256 i SSO
Raporty z zadań, KPI i śledzenie czasu pracy pracowników
Wiele oddziałów wewnątrz Twojego konta
Priorytetowa obsługa klienta
Nowy Bitrix24.Market
Dzięki zupełnie nowemu projektowi i nawigacji, Bitrix24.Market ułatwia znalezienie odpowiedniego rozwiązania, które zwiększy wydajność Twojego Bitrix24.
-
Kolekcje aplikacji opracowanych przez naszych specjalistów i dostosowanych do potrzeb Twojej firmy
-
Teraz każda aplikacja zawiera szczegółowy opis i przypadki użycia
-
Aplikacje w Bitrix24.Market mają teraz oceny i opinie
Aplikacje
Kolekcje
Oceny
Opinie
