Dzięki pełnemu zestawowi narzędzi do pracy zdalnej Bitrix24 zapewnia wydajną współpracę i skuteczną komunikację dla Twojego zespołu
Rozpocznij teraz za darmoDodaj tyle użytkowników, ile potrzebujesz w darmowym planie
Pracuj w 100% zdalnie lub wybierz system hybrydowy!
Współpracuj nad zadaniami, projektami, dokumentami, sprzedażą i nie tylko
Twórz i przydzielaj zadania, dodawaj obserwatorów i uczestników, kontroluj terminy i zarządzaj nimi.
Nieograniczona komunikacja dla całej firmy: wymieniaj wiadomości, wysyłaj pliki na czacie, twórz dyskusje grupowe na czacie prywatnym lub publicznym, organizuj rozmowy wideo i spotkania online.
Wszyscy Twoi koledzy z zespołu znajdują się już w kontaktach, dzięki czemu możesz łatwo napisać im wiadomość, przypisać zadanie, utworzyć wydarzenie w Kalendarzu lub umówić się na spotkanie online.
Oprócz tego możesz publikować nowości w kanale Aktualności, udostępniać pliki i sprawdzać powiadomienia, aby wiedzieć, czy jest coś, co wymaga Twojej uwagi.
Śledź aktualizacje i otrzymuj powiadomienia o każdym projekcie, zadaniu lub aktywności, w które jesteś zaangażowany. Dzięki temu możesz być na bieżąco ze swoimi zadaniami, przyspieszyć proces podejmowania decyzji i uniknąć nieporozumień.
Atrakcyjna wizualnie struktura, która pozwala na szybkie wyszukiwanie pracowników, ich menedżerów oraz działów, do których należą.
Zunifikowana przestrzeń dyskowa, która spełnia wszystkie potrzeby Twojego zespołu i zapewnia konfigurowalne prawa dostępu, aby zachować prywatność określonych plików.
Proste i skuteczne narzędzie do planowania dnia pracy: twórz wydarzenia, zapraszaj uczestników i planuj swoje działania.
Jedna platforma do przechowywania całej wiedzy korporacyjnej i materiałów szkoleniowych. Nasza baza wiedzy może być łatwo edytowana i rozszerzana przez wszystkich członków zespołu.
Nowoczesny CRM, który ma wszystko, czego potrzebuje Twój zespół sprzedaży: leady, deale, kontakty, oferty, faktury, zarządzanie asortymentem, płatności online i nie tylko.
Dowolne narzędzie, którego możesz potrzebować do szybkiej i wydajnej komunikacji z klientami: telefonia, czat na żywo, formularze internetowe, komunikatory, platformy społecznościowe i nie tylko.
Wybierz szablon, dostosuj go do własnych upodobań, dodaj treść i opublikuj swoją witrynę. Wszystkie dane klientów, które zbierasz ze swojej strony internetowej, trafiają bezpośrednio do Twojego CRM.