Aktualności
Zarejestruj się za darmo

Integracja Bitrix24 z Aplikacją Zendesk

Zespół Bitrix24
23 czerwca 2021
Odświezone: 23 czerwca 2021

Drogi użytkowniku Bitrix24,

jeśli pracujesz z ticketami Zendesk i chcesz monitorować je podczas pracy w Bitrix24, ta integracja będzie dla Ciebie przydatna. Aplikacja pozwala na przeglądanie i tworzenie ticketów Zendesk bezpośrednio z Leadów, Kontaktów i Firm na własnym koncie Bitrix24 bez konieczności przełączania się między aplikacjami.


Przeglądanie ticketów

Po pierwsze zainstaluj i skonfiguruj aplikację Zendesk w sekcji Market Bitrix24.

Kliknij zakładkę Tickety Zendesk w suwaku CRM, aby otworzyć listę, na której zobaczysz podstawowe informacje o ticketach powiązanych z określonym klientem. 

Dostępne jest również wyszukiwanie słów kluczowych według tematu.

Kliknięcie w konkretny temat przekieruje Cię do strony z ticketami Zendesk.

Tickety Zendesk utworzone z Bitrix24 są wyświetlane jako nowe działania na osi czasu CRM.


Tworzenie ticketów

Każdy użytkownik, który ma dostęp do Leadów, Kontaktów i Firm w CRM Bitrix24 może tworzyć tickety Zendesk.

Istnieją dwa sposoby tworzenia ticketów z interfejsu Bitrix24:

1. Używając przycisku Utwórz ticket w zakładce Tickety Zendesk.

2. Za pomocą opcji Nowy ticket na panelu działań osi czasu CRM:

W obu przypadkach interfejs do tworzenia ticketów jest taki sam.


Pozdrawiamy,
Twój Zespół Bitrix24


Free. Unlimited. Online.
Bitrix24 to miejsce, w którym każdy może komunikować się, współpracować przy zadaniach i projektach, zarządzać klientami i robić o wiele więcej.
Zarejestruj się za darmo
You may also like
Aktualności
Wyzwalacz: Otwarto dokument
CRM
Praca z leadami w mobilnym CRM
Aktualności
Harmonogramy pracy
Aktualności
Aktualizacje Bitrix24.Berlin
Używamy plików cookie, aby zwiększyć wygodę korzystania - Dowiedz się więcej.
Znajdujesz się na uproszczonej wersji strony. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej polityce dotyczącej cookies, przejdź do pełnej wersji witryny internetowej.