Aktualności

Zautomatyzowane rozwiązania i procesy inteligentne

Zespół Bitrix24
18 stycznia 2024
Odświezone: 17 stycznia 2024

Drogi użytkowniku, 

zautomatyzowane rozwiązania to osobna sekcja, która umożliwia tworzenie inteligentnych procesów niezależnych od CRM. Dzięki temu można stworzyć dedykowaną przestrzeń roboczą z własnymi ustawieniami i narzędziami dla dowolnego działu w firmie. Zautomatyzowane rozwiązania mogą składać się z jednego lub wielu procesów, z własnymi lejkami, etapami tablicy Kanban i regułami automatyzacji. Sekcja ta znajduje się w menu Automatyzacja > Zautomatyzowane rozwiązania. 

Każdy dział może mieć swoje własne zautomatyzowane rozwiązanie z niezbędnymi procesami inteligentnymi. O tym jak stworzyć inteligentny proces i powiązać go z zautomatyzowanym rozwiązaniem możesz przeczytać tu

Pracownicy mają możliwość szybkiego dostępu do przestrzeni roboczej poprzez menu główne. Dodatkowo, można skonfigurować uprawnienia dostępu do zautomatyzowanego rozwiązania, aby pracownicy mieli dostęp tylko do narzędzi, których potrzebują. To pozwala na efektywne zarządzanie procesami i zwiększenie produktywności w firmie. Więcej informacji o możliwościach zautomatyzowanych rozwiązań można znaleźć na naszej stronie Wsparcia.

Free. Unlimited. Online.
Bitrix24 to miejsce, w którym każdy może komunikować się, współpracować przy zadaniach i projektach, zarządzać klientami i robić o wiele więcej.
Zarejestruj się za darmo
You may also like
Aktualności
Integracja Bitrix24 z Aplikacją Jira
Aktualności
Optymalizacja analizy danych z BI Builder w Bitrix24. Nowe możliwości
Aktualności
Dokumenty w CRM: uprawnienia dostępu
CRM
Praca z leadami w mobilnym CRM
Używamy plików cookie, aby zwiększyć wygodę korzystania - Dowiedz się więcej.
Znajdujesz się na uproszczonej wersji strony. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej polityce dotyczącej cookies, przejdź do pełnej wersji witryny internetowej.