Według najnowszych statystyk
Mailchimp średni współczynnik klikalności (CTR) w kampaniach e-mailowych wynosi zaledwie 1,2%. To kolejny dowód malejącego znaczenia e-maili w nowoczesnym środowisku cyfrowym zdominowanym przez media społecznościowe i komunikatory.
Mówiąc wprost, oznacza to, że jeśli wysyłając e-mail do 1 000 osób, tylko 12 z nich kliknie link zawarty w wiadomości. Po uwzględnieniu wszystkich kosztów związanych z marketingiem e-mailowym może pojawić się pytanie: czy to się opłaca?
A jeśli odpowiedź brzmi „tak”, nasuwa się kolejne pytanie: jakie są alternatywy? Cóż, można skorzystać z SMS-ów i komunikatorów. Wspomniane wcześniej badanie pokazuje, że współczynnik klikalności wzrasta do 11% w przypadku SMS-ów i aż do 18% przy wykorzystaniu wiadomości w WhatsApp.
Bitrix24 umożliwia organizowanie, uruchamianie i monitorowanie kampanii SMS-owych oraz marketingowych. Jeśli masz adresy e-mail i numery telefonów swoich klientów oraz ich zgodę na kontakt, to możesz znacząco zwiększyć skuteczność swoich kampanii, integrując SMS-y i WhatsApp.
Brzmi zbyt dobrze, aby mogło być prawdziwe? Umów się na integracje demo WhatsApp z lokalnym partnerem Bitrix24 i przekonaj się sam! Tysiące naszych klientów już korzysta z tego narzędzia, by zwiększyć sprzedaż.
Jeśli masz doświadczenie w marketingu, używasz WhatsApp w swoim biznesie i korzystasz już z Bitrix24, możesz samodzielnie skonfigurować kampanię, korzystając z naszego Helpdesku.