Centrum kontaktowe
Zarejestruj się za darmo

Połączenia z Numerami Wewnętrznymi

Zespół Bitrix24
04 grudnia 2020
Odświezone: 04 grudnia 2020

Drogi użytkowniku,

w dowolnej chwili możesz skonfigurować numery wewnętrzne dla swoich pracowników. Utworzono to dlatego, aby Twoi klienci zawsze mieli możliwość zadzwonić do konkretnego pracownika, wybierając jego numer wewnętrzny. Potrzebne będzie określenie lub zmiana numeru pracownika w jego profilu na portalu Bitrix24.

W formularzu elementu CRM możesz również wypełnić pole z numerem telefonu klienta wraz z numerem wewnętrznym i zadzwonić bezpośrednio do klienta.

Jeżeli chcesz przeczytać szczegółową instrukcję na ten temat, zapraszamy do naszego artykułu Helpdesk.


Pozdrawiamy
Twój zespół Bitrix24.

Free. Unlimited. Online.
Bitrix24 to miejsce, w którym każdy może komunikować się, współpracować przy zadaniach i projektach, zarządzać klientami i robić o wiele więcej.
Zarejestruj się za darmo
You may also like
Aktualności
Nowe Możliwości w Marketingu CRM. Reklama na Facebooku i Instagramie
Aktualności
Połączenia Wideo w Jakości HD w Bitrix24
Aktualności
Integracja z Facebook Lead Ads
Podłącz kanał Telegram do Bitrix24
Używamy plików cookie, aby zwiększyć wygodę korzystania - Dowiedz się więcej.
Znajdujesz się na uproszczonej wersji strony. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej polityce dotyczącej cookies, przejdź do pełnej wersji witryny internetowej.