Centrum Kontaktowe

Sprzedaż konwersacyjna – przekształć rozmowy w przychody

Zespół Bitrix24
27 marca 2025
Odświezone: 27 marca 2025
Przy odpowiednim podejściu do tej techniki możesz podnieść swoją sprzedaż na wyższy poziom.

Sprzedaż konwersacyjna to coraz istotniejsze źródło przychodów, w którym firmy angażują klientów poprzez rozmowy i czaty online na platformach takich jak czat na stronie, Facebook, Instagram, WhatsApp, Telegram i inne.

Wyjątkową zaletą Bitrix24 jest wielokanałowe Centrum Kontaktowe – jedno narzędzie, którego potrzebujesz, aby rozpocząć sprzedaż konwersacyjną.

Oznacza to, że jeden użytkownik Bitrix24 może wysyłać i odbierać wiadomości z Facebooka, Instagrama, e-maila i czatu na stronie – bez przełączania się między aplikacjami. Nie musisz martwić się o to, że pracownicy kontaktują się z klientami przez prywatne konta WhatsApp.

Chcesz zobaczyć to w praktyce? Zamów demo u lokalnego partnera Bitrix24. Wystarczy, że określisz, z jakich platform i komunikatorów chcesz korzystać oraz który plan Bitrix24 Cię interesuje – funkcja sprzedaży konwersacyjnej nie jest dostępna w darmowej wersji.


Free. Unlimited. Online.
Bitrix24 to miejsce, w którym każdy może komunikować się, współpracować przy zadaniach i projektach, zarządzać klientami i robić o wiele więcej.
Zarejestruj się za darmo
You may also like
Aktualności
Integracja Bitrix24 z Aplikacją Commission Calculator
Aktualności
Webinar od naszego Partnera Support.pl
Aktualności
Nowy cykl webinariów prowadzonych przez Partnerów Bitrix24
Aktualności
Webinaria prowadzone przez Partnerów Bitrix24 - luty 2023
Używamy plików cookie, aby zwiększyć wygodę korzystania - Dowiedz się więcej.
Znajdujesz się na uproszczonej wersji strony. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej polityce dotyczącej cookies, przejdź do pełnej wersji witryny internetowej.