Firma

Jak skontaktować się ze Wsparciem Bitrix24

Zespół Bitrix24
09 października 2020
Odświezone: 14 lutego 2025

Drogi użytkowniku,

jeżeli masz pytania, dotyczące pracy z narzędziami Bitrix24 i szukasz pomocy u naszych specjalistów działu Wsparcia, możesz skontaktować się z nimi poprzez widżet na stronie Bitrix24, który kryje się pod ikoną znaku zapytania. Zwróć uwagę, że czat Wsparcia Bitrix24 jest dostępny tylko dla subskrybentów planów komercyjnych. Pamiętaj też, że możesz znaleźć odpowiedzi na większość pytań w naszym Helpdesku.

Z poważaniem,
Twój zespół Bitrix24.

Free. Unlimited. Online.
Bitrix24 to miejsce, w którym każdy może komunikować się, współpracować przy zadaniach i projektach, zarządzać klientami i robić o wiele więcej.
Zarejestruj się za darmo
You may also like
Uprawnienia dostępu do Katalogu Produktów
Aktualności
Webinaria prowadzone przez Partnerów Bitrix24 – listopad 2023
Aktualności
Zmiany w Regułach Automatyzacji
Aplikacje
Podłączenie kalendarza zewnętrznego (CalDav) w Bitrix24
Używamy plików cookie, aby zwiększyć wygodę korzystania - Dowiedz się więcej.
Znajdujesz się na uproszczonej wersji strony. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej polityce dotyczącej cookies, przejdź do pełnej wersji witryny internetowej.