Rozmowy: Czaty Otwartego Kanału w Bitrix24

Zespół Bitrix24
07 sierpnia 2023
Odświezone: 09 sierpnia 2023

Drogi Użytkowniku,

w Bitrix24 możesz pracować z rozmowami w szybki sposób. Dzięki dostosowywanym filtróm wyszukiwania, znajdziesz te rozmowy z klientami, które Cię interesują oraz zobaczyć ważne informacje dla każdej rozmowy, w tym status, kanał, element CRM i odpowiedzialnego pracownika.

Dostęp do czatów jest regulowany przez uprawnienia dostępu. Domyślnie każdy pracownik może przeglądać tylko czaty, za które jest odpowiedzialny. Administrator ma dostęp do wszystkich rozmów.

Ponadto możesz dostosować górne menu, dzięki czemu zawsze będziesz miał wszystkie najważniejsze informacje pod ręką. Aby to zrobić, wystarczy kliknąć ikonę ustawień w lewym rogu.

Przeczytaj nasz artykuł na stronie Wsparcia, aby dowiedzieć się więcej.

Pozdrawiamy
Twój Zespół Bitrix24

Free. Unlimited. Online.
Bitrix24 to miejsce, w którym każdy może komunikować się, współpracować przy zadaniach i projektach, zarządzać klientami i robić o wiele więcej.
Zarejestruj się za darmo
You may also like
Aktualności
Webinaria prowadzone przez Partnerów Bitrix24 – listopad 2025
Aktualności
Bitrix24 Professional – Plan bez ograniczeń
Strony
Uprawnienia dostępu do witryn i sklepów internetowych
Aplikacje
Analiza Kosztów Reklamy z Google Ads
Używamy plików cookie, aby zwiększyć wygodę korzystania - Dowiedz się więcej.
Znajdujesz się na uproszczonej wersji strony. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej polityce dotyczącej cookies, przejdź do pełnej wersji witryny internetowej.