Articles

Transformacja obsługi klienta w Polsce: automatyzacja drogą do doskonałości

Transformacja obsługi klienta w Polsce: automatyzacja drogą do doskonałości

Automatyzacja obsługi klienta w Polsce staje się niezbędna. Zobacz, jak chatboty, AI i RPA pomagają firmom zwiększyć efektywność, zmniejszyć koszty i budować lojalność klientów dzięki szybkiej, spersonalizowanej i wielokanałowej obsłudze.
Więcej
Sukcesy klientów
17 Najlepszych Skryptów Cold Calling dla Agentów Nieruchomości

17 Najlepszych Skryptów Cold Calling dla Agentów Nieruchomości

W naszym artykule znajdziesz 17 Najlepszych Skryptów Cold Calling dla Agentów Nieruchomości, które pomogą pracować wydajniej
Więcej
Sukcesy klientów
Poprawa obsługi klienta dla firm e-commerce

Poprawa obsługi klienta dla firm e-commerce

Zobacz, jak poprawić obsługę klienta w polskich sklepach internetowych. Strategie, narzędzia oraz kluczowe wskaźniki, które zwiększą satysfakcję klientów i budują ich lojalność.
Więcej
Sukcesy klientów
Nowe spojrzenie na wskaźniki KPI CX w 2025 r

Nowe spojrzenie na wskaźniki KPI CX w 2025 r

Poznaj nową generację wskaźników KPI CX, które w 2025 r. pomagają polskim firmom mierzyć lojalność emocjonalną, realne zaangażowanie klientów i siłę więzi z marką. Jak uzupełnić tradycyjne metryki NPS czy CSAT o emocjonalny wymiar relacji, aby budować długoterminową przewagę konkurencyjną.
Więcej
Sukcesy klientów
Free. Unlimited. Online.
Bitrix24 to miejsce, w którym każdy może komunikować się, współpracować przy zadaniach i projektach, zarządzać klientami i robić o wiele więcej.
Zarejestruj się za darmo
Zmień odwiedzających w klientów: jak stworzyć proces rezerwacji, który napędzi sprzedaż

Zmień odwiedzających w klientów: jak stworzyć proces rezerwacji, który napędzi sprzedaż

Optymalizacja procesu rezerwacji to klucz do zwiększenia sprzedaży. Dowiedz się, jakie błędy mogą odstraszać klientów i jak stworzyć intuicyjny system, który zwiększy konwersję. Poznaj zasady efektywnej ścieżki rezerwacji, która buduje zaufanie i poprawia doświadczenie użytkowników.
Więcej
Sukcesy klientów
8 Podstawowych Sposobów na Identyfikację Swojego Idealnego klienta

8 Podstawowych Sposobów na Identyfikację Swojego Idealnego klienta

W tym artykule możesz znaleźć odpowiedź na pytanie Jak zidentyfikować idealnego klienta dzięki 8 podstawowym sposobom. Dowiedz się więcej już dziś.
Więcej
Sukcesy klientów
10 Kluczy do Sukcesu Podczas Pracy Zdalnej z Klientem

10 Kluczy do Sukcesu Podczas Pracy Zdalnej z Klientem

Zdalna praca z klientami ma niezliczone zalety dla Twojej firmy. Przeczytaj nasz artykuł i przejdź na wyższy poziom
Więcej
Sukcesy klientów
10 sprawdzonych sposobów na budowanie lojalności klientów i rozwój firmy

10 sprawdzonych sposobów na budowanie lojalności klientów i rozwój firmy

W naszym artykule znajdziesz 10 sprawdzonych sposobów na budowanie lojalności klientów i rozwój firmy. Przeczytaj nasze wskazówki, aby zawsze być na bieżąco.
Więcej
Sukcesy klientów
Używamy plików cookie, aby zwiększyć wygodę korzystania - Dowiedz się więcej.
Znajdujesz się na uproszczonej wersji strony. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej polityce dotyczącej cookies, przejdź do pełnej wersji witryny internetowej.