- Ekran główny
- Integrations
-
CallGear: calltracking and VPBX
CallGear: calltracking and VPBX
CallGear + Bitrix24 is a CRM integration, combining end-to-end advertising analytics tool with integrated CallGear communication channels and virtual PBX
Instaluj
Za darmo
Zakupy w aplikacji
-
Ocena5 / 5
-
Instalacje1121
-
TwórcaCallGear Inc.
Opis
CallGear + Bitrix24 is a CRM integration, combining end-to-end advertising analytics with integrated CallGear communication channels and virtual PBX. Create a single workspace for your call center, sales department, and marketing & analytics department. It provides the following features for the sales department and call center: clicks to call, information about the caller and their interests, automatic creation of Leads and Tasks from initial requests, transfer to a personal manager, history and context of previous requests, and call listening. It provides the following features for the marketing department: end-to-end analytics from each advertising source, ads, keywords to transactions through calls, chats, inquiries, and targets.
Service rates
Service rates
Wsparcie techniczne
Feel free to contact the CallGear support service at 1(323)723-3310.
Instrukcja instalacji
Two-Step Integration:
1. Click 'Install' on this page.
2. Log into your CallGear account, go to Account - Integration - Bitrix24 and click 'Activate.'
Learn more about installation in the CallGear help center.
1. Click 'Install' on this page.
2. Log into your CallGear account, go to Account - Integration - Bitrix24 and click 'Activate.'
Learn more about installation in the CallGear help center.
Bezpieczeństwo danych
CallGear: calltracking and VPBX
Aplikacja prosi o zezwolenie na dostęp do danych:
CRM
pełen dostęp: wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie leadów, kontaktów, firm, dealów, faktur, ofert, aktywności, pól użytkownika itp.
Telefonia
ograniczony dostęp: wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie linii połączeń wychodzących; wyszukiwanie klientów CRM według numeru telefonu; wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie linii SIP; zarządzanie okienkiem informacyjnym połączeń i wyświetlanie statystyk połączeń
Struktura Firmy
pełen dostęp: wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie działów
Proces Biznesowy
pełen dostęp: wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie działań workflowów, reguł automatyzacji i wyzwalaczy; wyświetlanie listy zadań; uruchamianie workflowów
Osadzanie aplikacji
pełen dostęp: wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie widżetów
Czat i Powiadomienia
pełen dostęp: wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie czatów i wiadomości; łączenie użytkowników z czatami; edytowanie czatów; odczytywanie wiadomości z czatów
Zarządzanie czasem pracy
ograniczony dostęp: czasy zarejestrowania i wyrejestrowania; włączanie i wyłączanie raportowania; wyświetlanie raportów
Użytkownicy (podstawowe)
odczytywanie listy użytkowników i danych kontaktowych
Ocena
5 /5
5 gwiazdek
4
4 gwiazdki
0
3 gwiazdki
0
2 gwiazdki
0
1 gwiazdka
0
Opinie
Łącznie opinii: 4
Andrew G.
29.06.2024
The best VPBX and telephony Integration with cool support!
Andrew G.
29.06.2024
The best VPBX and telephony Integration with cool support!
Andrew P.
27.06.2024
We’ve been using the app and telephony for over three years. These guys are the only l... więcej
Andrew P.
27.06.2024
We’ve been using the app and telephony for over three years.
These guys are the only legally approved service for GCC with a native Bitrix24 integration. They have Bitrix24 widget for calls from CRM and mobile applications to stay mobile and get all recordings in our Bitrix24 account.
They deserve five stars.
These guys are the only legally approved service for GCC with a native Bitrix24 integration. They have Bitrix24 widget for calls from CRM and mobile applications to stay mobile and get all recordings in our Bitrix24 account.
They deserve five stars.
Joti D.
22.06.2024
We have been a client to CG for more than 2 years now. I don't remember having any issue... więcej
Joti D.
22.06.2024
We have been a client to CG for more than 2 years now. I don't remember having any issues. The service is reliable and their support is super quick and friendly. Cannot say anything about their tech-stach because it is clearly visible how good their developers are.
Cheers, Joti
Cheers, Joti
Huthayfa N.
21.06.2024
CallGear is a must have app if you operate in the UAE
Huthayfa N.
21.06.2024
CallGear is a must have app if you operate in the UAE