Aplikacja prosi o zezwolenie na dostęp do danych:
pełen dostęp: wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie leadów, kontaktów, firm, dealów, faktur, ofert, aktywności, pól użytkownika itp.
pełen dostęp: wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie przestrzeni, folderów i plików
ograniczony dostęp: wyświetlanie umów i dodawanie zgód użytkowników
pełen dostęp: wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie list, sekcji, pozycji i pól pozycji
pełen dostęp: wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie witryn, bloków, szablonów witryn i bloków; publikowanie i cofanie publikacji witryn i stron witryn
pełen dostęp: wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie zadań, list kontrolnych, komentarzy, plików, zależności, kosztów; wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie etapów
ograniczony dostęp: wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie linii połączeń wychodzących; wyszukiwanie klientów CRM według numeru telefonu; wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie linii SIP; zarządzanie okienkiem informacyjnym połączeń i wyświetlanie statystyk połączeń
pełen dostęp: wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie kalendarzy, wydarzeń kalendarzowych, spotkań, rezerwacji zasobów
pełen dostęp: dodawanie, edytowanie i usuwanie postów w Aktualnościach, komentarzy i odbiorców
pełen dostęp: wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie działów
widżety: dodawanie, usuwanie i edytowanie widżetów
pełen dostęp: wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie szablonów dokumentów, dokumentów, szablonów automatycznego numerowania, uprawnień dostępu do szablonów i dokumentów
pełen dostęp: wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie przestrzeni, pozycji i pól pozycji
odczytywanie listy użytkowników i nazw bez danych kontaktowych
odczytywanie listy użytkowników i danych kontaktowych
pełen dostęp: odczyt, dodawanie, edycja i usuwanie niestandardowych pól w profilach użytkowników