Articles

Wyrzuć połowę MarTechu, zachowaj przychody

Wyrzuć połowę MarTechu, zachowaj przychody

Twoja firma płaci za dziesiątki narzędzi, które się dublują, nie integrują i pożerają czas zespołu? Zobacz, jak w 60 dni zredukować stack MarTech o połowę, obniżyć koszty i zwiększyć przychody i to bez utraty kontroli nad danymi czy wynikami.
Więcej
Marketing oparty na danych
Wyrzuć listę to-do do kosza i zyskaj 5 godzin tygodniowo

Wyrzuć listę to-do do kosza i zyskaj 5 godzin tygodniowo

Zredukuj stres i odzyskaj kilka godzin tygodniowo dzięki nowemu podejściu do zarządzania czasem i zadaniami. Dowiedz się, jak stworzyć zintegrowany system oparty na projektach, kalendarzach, dokumentach oraz automatyzacji i przestań być niewolnikiem listy to-do.
Więcej
Efektywne zarządzanie czasem
Zamiast zadań, zlecaj wyniki

Zamiast zadań, zlecaj wyniki

Przejście z delegowania zadań na delegowanie wyników przyspiesza realizację projektów, zwiększa odpowiedzialność zespołu i odciąża menedżerów od ciągłego nadzoru. Artykuł przedstawia czterotygodniowy plan wdrożenia, jasne kryteria ukończenia, szybkie odprawy oraz narzędzia, które pozwalają mierzyć realne efekty zamiast samej aktywności.
Więcej
Projekty zorientowane na cele
OKR-y - jak stworzyć plan, który działa?

OKR-y - jak stworzyć plan, który działa?

OKR-y to nie tylko planowanie, ale codzienna praca nad wynikiem. Zobacz, jak łączyć cele z hipotezami i zadaniami, żeby zamieniać plany w realne rezultaty.
Więcej
Wzrost sprzedaży i przychodów
Free. Unlimited. Online.
Bitrix24 to miejsce, w którym każdy może komunikować się, współpracować przy zadaniach i projektach, zarządzać klientami i robić o wiele więcej.
Zarejestruj się za darmo
Mniej mówienia, więcej działania: formaty retrospektyw dla polskich zespołów

Mniej mówienia, więcej działania: formaty retrospektyw dla polskich zespołów

Poznaj 3 formaty retrospektyw opartych na danych: lejek, analiza przekazania i wpływ. Zamieniaj dyskusje w eksperymenty, zadania i mierzalne wyniki.
Więcej
Projekty zorientowane na cele
Retrospektywy, które dają wyniki

Retrospektywy, które dają wyniki

Regularna analiza danych z lejka może stać się Twoim najskuteczniejszym narzędziem wzrostu. Zobacz, jak prowadzić krótkie spotkania, które pomagają zespołom podejmować trafne decyzje, testować hipotezy i krok po kroku zwiększać konwersję, sprzedaż i liczbę SQL-i.
Więcej
Projekty zorientowane na cele
Pięć retrospektyw, jeden cel: lepsza realizacja

Pięć retrospektyw, jeden cel: lepsza realizacja

Spotkania bez danych to strata czasu. Zobacz 5 sprawdzonych formatów retrospektyw, które pomagają zespołom marketingu i sprzedaży szybko diagnozować problemy, testować rozwiązania i realnie zwiększać konwersję oraz przychody.
Więcej
Projekty zorientowane na cele
Analityka HR – przepustowość, która napędzi firmę

Analityka HR – przepustowość, która napędzi firmę

HR może działać bez „teatru” – oparty na danych i przepustowości. Poznaj kluczowe metryki (TTP, bottlenecks, pulse checks) i zobacz, jak automatyzować cały cykl pracownika – od rekrutacji po offboarding.
Więcej
Rozwój zespołu i HR
Używamy plików cookie, aby zwiększyć wygodę korzystania - Dowiedz się więcej.
Znajdujesz się na uproszczonej wersji strony. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej polityce dotyczącej cookies, przejdź do pełnej wersji witryny internetowej.