Centrum kontaktowe

Bitrix24 łączy wszystkie kanały komunikacji z klientami w jednym pulpicie zwanym Centrum kontaktowym. Zintegrowany z systemem CRM, Centrum kontaktowy pozwala z łatwością pilnować wszystkie interakcje z klientami i zbierać przydatne dane marketingowe.
CRM
Centrum kontaktowe
Centrum kontaktowe
Centrum wszystkich Twoich kanałów mediów społecznościowych

Zamiast przełączenia się między profilami biznesowymi w serwisach Facebook, Instagram, WhatsApp, lub na innych platformach, otrzymujesz jedno centrum, w którym możesz z łatwością monitorować aktywność klientów, odpowiadać na wiadomości i komentarze, analizować dane i zbierać statystyki.

Bitrix24.CRM + Instagram
Ta oficjalna integracja zapewnia Twoim klientom łatwy dostęp do zakupów, a Tobie — zarządzanie wszystkimi interakcjami (w tym płatnościami) bezpośrednio w Bitrix24.
Bitrix24 + Facebook
Połącz swój profil na Facebooku z naszym Centrum kontaktowym i odpowiadaj na wiadomości od klientów bezpośrednio w komunikatorze Bitrix24 Messenger.
Bitrix24 + WhatsApp
Dodaj widżet WhatsApp do swojej strony internetowej, aby zapewnić klientom więcej możliwości do komunikacji z Twoją firmą.

Instagram

Viber

WhatsApp

Bitrix24.Network

Integracja Facebook Lead Ads

Bitrix24.CRM + Instagram = zwiększenie sprzedaży

Jeśli używasz Instagrama do sprzedaży swoich produktów lub świadczenia usług online, ta integracja pomoże Ci zwiększyć sprzedaż i przenieść przychody na zupełnie nowy poziom.

Oficjalna integracja
Połącz swój profil na Instagramie za pomocą kilku kliknięć i zacznij rozwijać swój biznes na Instagramie jak nigdy wcześniej.
Łatwy dostęp do zakupów
Twoi klienci mogą kupować Twoje produkty, składać zamówienia i płacić za nie bez opuszczania z aplikacji — to wszystko dostępne dzięki integracji z Instagramem.
Łatwa i szybka sprzedaż dla Ciebie
Zarządzaj całym procesem sprzedaży w CRM Bitrix24: odpowiadaj na wiadomości prywatne, udostępniaj zdjęcia produktów i wysyłaj linki do płatności.
Czat na żywo dla Twojej witryny internetowej

Widżet czatu na żywo można umieścić na stronie internetowej, aby zapewnić wsparcie i obsługę klienta w łatwy i szybki sposób. Wszystkie dialogi są zapisywane w Twoim CRM i jeśli klient jest powracający, system go natychmiast rozpozna.

Reguły, przekierowania i przeniesienia rozmów
Użyj ustawień domyślnych lub utwórz niestandardowy zestaw reguł zarządzania, przekierowywania i dystrybucji czatów klientów wśród członków zespołu.
Oceny według klientów i przełożonych
Każda rozmowa może zostać oceniona przez klienta i/lub przełożonego Twojego zespołu. Wszystkie dane znajdują się w Centrum kontaktowym.
Gotowe odpowiedzi
Utwórz zestaw gotowych odpowiedzi, które będą używane podczas oczekiwania klientów, gdy Twój zespół obsługi klienta jest niedostępny.

Zaawansowane raporty

Godziny pracy

Powitania

Opcja oddzwaniania

Reguły oczekiwania i wyświetlania

Telefonia

Telefonia Bitrix24 umożliwia wynajmowanie lokalnych numerów telefonów, tworzenie numerów wewnętrznych dla pracowników, konfigurowanie kolejkowania i przekierowywania połączeń itd.

Ulepszone rozwiązanie telefonii VoIP
Telefonia Bitrix24 oferuje śledzenie połączeń, przekierowywanie, przekazywanie, sprawdzanie, transkrypcję, nagrywanie i znacznie więcej funkcji.
Integracja z CRM Bitrix24
Rozmowy można nagrywać i dodawać do dealów w CRM. Połączenia przychodzące są przekazywane do menedżera odpowiedzialnego za dany lead.
Zaawansowany poziom telemarketingu
Możesz uruchomić automatyczny dialer, zainstalować widżet do automatycznego oddzwaniania na swojej witrynie, korzystać z rozgłoszeń dźwiękowych i wiadomości SMS.

Wykonuj i odbieraj połączenia przez całą dobę

Nie jest wymagany żaden dodatkowy sprzęt ani oprogramowanie

Taniej niż Skype czy Zoom

Kompletny pakiet VBMA

IVR (interaktywna odpowiedź głosowa)

Media społecznościowe + komunikatory

Połącz wszystkie swoje profile biznesowe w mediach społecznościowych i komunikatory z centrum kontaktowym, aby łatwiej i sprawniej zarządzać kanałami komunikacji z klientami.

Popraw jakość obsługi klienta
Połącz swoje konta Facebook, Instagram, WhatsApp i inne, aby zapewnić szybszą i lepszą obsługę klienta.
Zarządzaj swoimi profilami w mediach społecznościowych z Bitrix24
Wszystkie dane i informacje dotyczące komunikacji z klientami znajdują się w jednym panelu kontrolnym. To jest naprawdę wygodne.
Analityka i statystyki
Mierz aktywność według kanału lub dnia/godziny, średni czas odpowiedzi, satysfakcję klientów i szczytowe obciążenie specjalistów ds. obsługi klienta.

Integracja z Instagram for Business

Integracja z Apple Business Chat

Integracja Facebook Lead Ads

Formularze kontaktowe

Narzędzia do angażowania klientów

E-mail, SMS i połączenia głosowe

Sprawdzone kanały komunikacji z klientami, które wciąż cieszą się dużą popularnością, są dostępne również w Twoim centrum kontaktowym omnichannel Bitrix24.

Klasyczny Helpdesk
Połącz jednym kliknięciem swoje skrzynki pocztowe z centrum kontaktowym Bitrix24, aby otrzymywać wszystkie swoje wiadomości e-mail i zarządzać nimi w jednym miejscu.
SMS
Prowadź kampanie SMS poprzez łatwe wysyłanie promocyjnych wiadomości tekstowych do kontaktów z bazy klientów.
Połączenia głosowe
Jeśli masz centralę PBX w biurze / w chmurze lub usługę SIP trunk, możesz wynająć SIP connector, aby wykonywać bezpłatne połączenia telefoniczne i płacić tylko za połączenia wychodzące po aktualnych stawkach.

Konektor SIP do integracji z usługami zewnętrznymi

Interfejs API REST

Integracja z zadaniami Bitrix24

Integracja z CRM Bitrix24

Automatyczny dialer

To cóż więcej niż centrum kontaktowe - to kompleksowy pakiet narzędzi do współpracy online

Nasze centrum kontaktowe CRM, stanowiące część ekosystemu Bitrix24, jest zintegrowane z pozostałymi narzędziami Bitrix24, aby zapewnić kompletną platformę do współpracy online, automatyzacji i marketingu.

Zamiast dziesiątek procesów, czynności i przepływów dokumentów, które często są losowe i chaotyczne, otrzymasz jeden, usprawniony od początku do końca proces w oprogramowaniu Bitrix24.

DLACZEGO WARTO KORZYSTAĆ Z CENTRUM KONTAKTOWEGO BITRIX24?
  1. Rozwiązanie wypróbowane, sprawdzone i lubiane przez ponad 8 milionów firm na całym świecie
  2. W 100% DARMOWY start, nieograniczona liczba użytkowników na koncie
  3. Idealne rozwiązanie dla działów sprzedaży i zespołów obsługi klienta, pracujących w domu
  4. Najlepszy sposób na usprawnienie komunikacji z klientami
  5. Zastępuje wszelkie inne rozwiązania centrum kontaktowego w chmurze, z których być może korzystasz