Bezpłatne wsparcie i centrum kontaktowe

Komunikuj się z klientami w czasie rzeczywistym za pośrednictwem czatu na żywo, e-mail, telefonu, sieci społecznościowych lub messengera.

Darmowy czat na żywo dla Twojej strony

Doskonałe narzędzia pomocy w czasie rzeczywistym, które zapewniają zadowolenie klientów i możliwość powrotu do Twoich towarów lub usług.

Sieci społecznościowe i Messengery

Narzędzia angażujące klientów na Facebooku, w Messengerach, na Instagram, na Skype, w Telegram, w Viber i inne popularne komunikatory oraz sieci społecznościowe

E-mail, SMS i telefon

Klasyczne centrum kontaktowe i narzędzia do oprogramowania helpdesk do klasycznych kanałów komunikacji z klientami, takich jak poczta elektroniczna, telefon i wiadomości tekstowe.

CRM i automatyzacja marketingu

W pełni funkcjonalna platforma do zarządzania relacjami z klientami. Oferty, fakturowanie, e-mail marketing, zarządzanie sprzedażą i inne.

5.000.000+ organizacji już używa Bitrix24
Aplikacja mobilna i desktopowa
Bitrix24 posiada bezplatną aplikację mobilną i desktopową dostępną na systemach Android, iOS, Mac i PC

On-Premise

Bitrix24 jest dostępny w chmurze i on-premise z dostępem do kodu żródłowego. Możesz zainstalować go na własnym serwerze i dostosować w razie potrzeby.

API

API i REST API są dostępne jak w chmurze tak i on-premise.

Integracje

Bitrix24 ma kilkadziesiąt integracji dostępnych w marketplace.
Możesz także tworzyć własne aplikacje za pomocą naszego REST API.

Co jeszcze może zrobić Bitrix24
Firma
Zadania i Projekty
CRM
Centrum kontaktowe
Strony