Centrum kontaktowe

Bitrix24 łączy wszystkie kanały komunikacji z klientami w jednym pulpicie zwanym Centrum kontaktowym. Zintegrowany z systemem CRM, Centrum kontaktowy pozwala z łatwością pilnować wszystkie interakcje z klientami i zbierać przydatne dane marketingowe.
Centrum kontaktowe

Centrum wszystkich Twoich kanałów mediów społecznościowych

Zamiast przełączenia się między profilami biznesowymi w serwisach Facebook, Instagram, WhatsApp, lub na innych platformach, otrzymujesz jedno centrum, w którym możesz z łatwością monitorować aktywność klientów, odpowiadać na wiadomości i komentarze, analizować dane i zbierać statystyki.

Bitrix24.CRM + Instagram

Ta oficjalna integracja zapewnia Twoim klientom łatwy dostęp do zakupów, a Tobie — zarządzanie wszystkimi interakcjami (w tym płatnościami) bezpośrednio w Bitrix24.

Bitrix24 + Facebook

Połącz swój profil na Facebooku z naszym Centrum kontaktowym i odpowiadaj na wiadomości od klientów bezpośrednio w komunikatorze Bitrix24 Messenger.

Bitrix24 + WhatsApp

Dodaj widżet WhatsApp do swojej strony internetowej, aby zapewnić klientom więcej możliwości do komunikacji z Twoją firmą.

index_1_social_hub

Bitrix24.CRM + Instagram = zwiększenie sprzedaży

Jeśli używasz Instagrama do sprzedaży swoich produktów lub świadczenia usług online, ta integracja pomoże Ci zwiększyć sprzedaż i przenieść przychody na zupełnie nowy poziom.

Oficjalna integracja

Połącz swój profil na Instagramie za pomocą kilku kliknięć i zacznij rozwijać swój biznes na Instagramie jak nigdy wcześniej.

Łatwy dostęp do zakupów

Twoi klienci mogą kupować Twoje produkty, składać zamówienia i płacić za nie bez opuszczania z aplikacji — to wszystko dostępne dzięki integracji z Instagramem.

Łatwa i szybka sprzedaż dla Ciebie

Zarządzaj całym procesem sprzedaży w CRM Bitrix24: odpowiadaj na wiadomości prywatne, udostępniaj zdjęcia produktów i wysyłaj linki do płatności.

index_2_more_sales

Czat na żywo dla Twojej witryny internetowej

Widżet czatu na żywo można umieścić na stronie internetowej, aby zapewnić wsparcie i obsługę klienta w łatwy i szybki sposób. Wszystkie dialogi są zapisywane w Twoim CRM i jeśli klient jest powracający, system go natychmiast rozpozna.

Reguły, przekierowania i przeniesienia rozmów

Użyj ustawień domyślnych lub utwórz niestandardowy zestaw reguł zarządzania, przekierowywania i dystrybucji czatów klientów wśród członków zespołu.

Oceny według klientów i przełożonych

Każda rozmowa może zostać oceniona przez klienta i/lub przełożonego Twojego zespołu. Wszystkie dane znajdują się w Centrum kontaktowym.

Gotowe odpowiedzi

Utwórz zestaw gotowych odpowiedzi, które będą używane podczas oczekiwania klientów, gdy Twój zespół obsługi klienta jest niedostępny.

index_3_live_chat

Telefonia

Telefonia Bitrix24 umożliwia wynajmowanie lokalnych numerów telefonów, tworzenie numerów wewnętrznych dla pracowników, konfigurowanie kolejkowania i przekierowywania połączeń itd.

Ulepszone rozwiązanie telefonii VoIP

Telefonia Bitrix24 oferuje śledzenie połączeń, przekierowywanie, przekazywanie, sprawdzanie, transkrypcję, nagrywanie i znacznie więcej funkcji.

Integracja z CRM Bitrix24

Rozmowy można nagrywać i dodawać do dealów w CRM. Połączenia przychodzące są przekazywane do menedżera odpowiedzialnego za dany lead.

Zaawansowany poziom telemarketingu

Możesz uruchomić automatyczny dialer, zainstalować widżet do automatycznego oddzwaniania na swojej witrynie, korzystać z rozgłoszeń dźwiękowych i wiadomości SMS.

index_4_telephony

Media społecznościowe + komunikatory

Połącz wszystkie swoje profile biznesowe w mediach społecznościowych i komunikatory z centrum kontaktowym, aby łatwiej i sprawniej zarządzać kanałami komunikacji z klientami.

Komunikacja z klientami

Połącz swojego Facebooka, Instagrama, WhatsAppa itp., aby szybko i łatwo komunikować się z klientami.

Zarządzaj swoimi profilami w mediach społecznościowych z poziomu Bitrix24

Wszystkie interakcje z klientami są wykonywane, przechowywane i analizowane za pośrednictwem jednego panelu kontrolnego.

Analityka i statystyka

Mierz aktywność według kanału, dnia/godziny, średniego czasu odpowiedzi, satysfakcji klienta i szczytowego obciążenia.

index_5_client_communication

E-mail, SMS i połączenia głosowe

Sprawdzone kanały komunikacji z klientami, które wciąż cieszą się dużą popularnością, są dostępne również w Twoim centrum kontaktowym omnichannel Bitrix24.

Klasyczny Helpdesk

Połącz jednym kliknięciem swoje skrzynki pocztowe z centrum kontaktowym Bitrix24, aby otrzymywać wszystkie swoje wiadomości e-mail i zarządzać nimi w jednym miejscu.

SMS

Prowadź kampanie SMS poprzez łatwe wysyłanie promocyjnych wiadomości tekstowych do kontaktów z bazy klientów.

Połączenia głosowe

Jeśli masz centralę PBX w biurze / w chmurze lub usługę SIP trunk, możesz wynająć SIP connector, aby wykonywać bezpłatne połączenia telefoniczne i płacić tylko za połączenia wychodzące po aktualnych stawkach.

index_6_omnichannel

Co sprawia, że Bitrix24 jest lepszy niż 99% innych rozwiązań na rynku?

  • Zastępuje wszystkie Twoje obecne rozwiązania typu SaaS
  • Za darmo na zawsze dla nieograniczonej liczby użytkowników
  • Łatwa migracja danych z innych systemów
  • Jest zintegrowany ze wszystkimi Twoimi ulubionymi rozwiązaniami i aplikacjami
  • Używany, lubiany i cieszący się zaufaniem wśród ponad 12 000 000 użytkowników
  • Opłata stała: przewidywalne koszty, brak cen za pojedynczego użytkownika
features_clear

Integracje

Bitrix24 ma kilkadziesiąt integracji dostępnych w Markecie. Możesz także tworzyć własne aplikacje za pomocą naszego REST API.

img_logo_mobile
Dowiedz się więcej

4.1/5

G2 badge G2 badge G2 badge G2 badge

4.1/5

Capterra badge

4.1/5

Getapp badge Getapp badge Getapp badge

4.1/5

Software Advice badge Software Advice badge

12 000 000+ organizacji już używa Bitrix24

Rozpocznij za darmo