Popularny system ticketowy dla firm

Bezproblemowa obsługa zgłoszeń klienta w profesjonalnym systemie ticketowym Bitrix24. Zbieraj wszystkie zgłoszenia klientów w jednym miejscu i podnieś jakość obsługi klientów w swojej firmie. Zaufało nam już ponad 10 000 000 firm na całym świecie. Czekamy na Ciebie.

Szybka i sprawna reakcja na zapytania klientów, pomyślne rozwiązywanie problemów i pomoc techniczna są niezbędne, jeśli zależy Ci na zaufaniu klientów. Niezależnie od wielkości Twojej firmy i sektora biznesu - B2B czy B2C, może Ci w tym pomóc system ticketowy Bitrix24. 

Masz dużo klientów, ticketów, zespół Twojej firmy się stale zmienia, obecni pracownicy nie mają żadnego pojęcia o tym, co się dzieje w firmie i z klientami, nie wiedzą, co robili poprzedni pracownicy i jak postępować dalej. Wszyscy muszą czekać. 

Nowoczesny system ticketowy, organizacja i wprowadzenie systemu zgłoszeń i całego helpdesku to klucz do sukcesu w obsłudze klienta. 

Bitrix24 to nie tylko system ticketowy, ale o wiele więcej. Jest zintegrowany z CRM, systemem do zarządzania zadaniami i projektami, narzędziami do komunikacji w firmie, centrum kontaktowym i kreatorem stron internetowych! Po założeniu konta otrzymujesz 35+ narzędzi do zarządzania własnej firmą, zespołem i sprzedażą, które są wygodnie połączone na jednej platformie typu All-in-One. A najlepsze jest to, że nie musisz za nich dodatkowo płacić.

Zaintrygowaliśmy Cię? W Bitrix24 dostępne są dwa rodzaje systemów helpdesk - tradycyjny system ticketowy helpdesk i nowoczesny czat na żywo do obsługi klienta. Czat na żywo można zintegrować z Twoją stroną internetową. To sposób na interakcję z klientami 24/7.

Klasyczny system ticketowy helpdesk umożliwia:

  • zarządzanie preferencjami dotyczącymi umów SLA (SLA),
  • monitorowanie i analizowanie odpowiedzi specjalistów technicznych,
  • gromadzi wszystkie zgłoszenia od klientów w jednym miejscu,
  • rejestrowanie czasu reakcji dla każdego zgłoszenia i wydajności,
  • obsługiwanie ticketów poprzez e-mail, połączenia telefoniczne, sms, chat, formularze kontaktowe,
  • poprawę obsługi klientów.

Bitrix24 jest dostępny w aplikacji mobilnej i desktopowej, co pozwala na korzystanie z programu z dowolnego miejsca na Ziemi, gdzie tylko dociera Internet. Masz do wyboru 2 wersje Bitrix24: w Chmurze lub On-Premise. System posiada otwarty kod źródłowy i integracje.

Podstawowy zestaw narzędzi Bitrix24 do organizacji pracy w całej firmie jest darmowy dla nieograniczonej liczby użytkowników planu Free. Jeśli potrzebujesz zaawansowanego pakietu narzędzi, zwróć uwagę na plany komercyjne Bitrix24 w Chmurze, a jeśli zależy Ci na wersji lokalnej, zamów demo Bitrix24 On-premise lub skontaktuj się z naszymi partnerami i uzyskaj informacje na temat wdrożenia i obsługi.


* Należy pamiętać, że informacje mogły ulec zmianie od czasu publikacji. Aktualne ceny i funkcje można znaleźć na stronie planów i cen Bitrix24.

Integracja poczty z CRM

  • Tworzenie leadów z przychodzących wiadomości e-mail
  • Wspólne skrzynki pocztowe
  • E-mail marketing
  • Automatyzacja wiadomości e-mail
  • Więcej

Telefonia

  • Połączenia przychodzące i wychodzące
  • Nagrywanie rozmów
  • Przekierowanie połączeń
  • Poczta głosowa
  • Automatycznie nagrywane połączenia (robocalling)
  • Więcej

Integracja czatu na żywo z CRM

  • Wbudowany czat na żywo
  • Przekierowanie rozmów
  • Automatyczne odpowiedzi
  • Zapisywanie informacji kontaktowych
  • Raporty i statystyki
  • Boty w czacie

Integracja formularzy internetowych z CRM

  • Kreator formularzy online
  • Szablony formularzy (kontakt, informacje zwrotne, wsparcie)
  • Formularz żądania oddzwonienia
  • Formularze z płatnościami online
  • Formularze z akceptacją warunków
  • Wbudowany widget

Jeśli jesteś zainteresowany lokalną wersją Bitrix24 z API, CMS i otwartym kodem źródłowym, który możesz łatwo dostosować i zintegrować z innymi narzędziami, odwiedź stronę Bitrix24.

Be sure to check out other Bitrix24 tools:
15 000 000+ organizacji już używa Bitrix24
Używamy plików cookie, aby zwiększyć wygodę korzystania - Dowiedz się więcej.
Znajdujesz się na uproszczonej wersji strony. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej polityce dotyczącej cookies, przejdź do pełnej wersji witryny internetowej.