Ticketing system czyli system ticketowy dla firm

Organizacja systemu ticketowego (ticketing system) i umiejętność szybkiego reagowania na zapytania klientów mają kluczowe znaczenie dla obsługi klienta w każdej firmie. Bitrix24 to stabilna platforma dla doskonałej wydajności biznesu, którą warto wypróbować już dziś.

Ticketing system czyli system ticketowy Bitrix24 umożliwia szybką obsługę zgłoszeń klientów i pozytywnie wpływa na poziom zaufania konsumenckiego. Platforma ułatwia proces rozwiązywania problemów klienta i obsługę wszelkich zamówień, reklamacji.

Funkcjonalność i zalety Bitrix24

System ticketowy Bitrix24 umożliwia swoim użytkownikom tworzenie i priorytetyzację ticketów.

  • Dzięki Bitrix24 możesz korzystać z automatyzacji i sprawdzać status każdego ticketa.
  • Będziesz otrzymywać powiadomienia o przychodzących ticketach i ich aktualizacjach.
  • Będziesz mógł zarządzać preferencjami umów o gwarantowanym poziomie świadczenia usług (Service Level Agreement, SLA).
Dzięki Bitrix24 firmy mogą znacznie poprawić poziom obsługi klienta.
  • System rejestruje czas odpowiedzi
  • Twoi menedżerowie będą mogli przeanalizować odpowiedzi specjalistów technicznych.
  • Dzięki temu uzyskasz cenne informacje, które pomogą Ci podejmować coraz bardziej świadome decyzje w przyszłości.

Poza tym Bitrix24 oferuje swoim użytkownikom następujące funkcje, które są ściśle powiązane z systemem ticketowym:

  • wbudowany CRM,
  • wielokanałowe centrum kontaktowe,
  • Call center,
  • wbudowany komunikator,
  • czat na żywo dla stron internetowych,
  • obsługa mediów społecznościowych,
  • poczta e-mail i udostępnione skrzynki pocztowe.
Czat na żywo jako dobra alternatywa dla ticketów

Twoi klienci mogą wysyłać wiadomości na czacie 24/7, bez ograniczeń czasowych i liczby sesji.

Korzystaj z czatbotów, ustawiaj niestandardowe powitania i gotowe odpowiedzi, a także godziny pracy. Grupy wsparcia, funkcja oceny satysfakcji klienta. Bitrix24 oferuje wysoki poziom automatyzacji.

Czat na żywo Bitrix24 jest kompatybilny z każdym rodzajem witryny. Trzeba tylko osadzić kod czatu. Będziesz mógł go w pełni dostosować i umieścić przycisk czatu na żywo na wszystkich stronach witryny lub tylko na wybranych. System zapisze wszystkie rozmowy z klientem w systemie CRM. Czat jest dostępny w kilku językach i zawiera zgodę na gromadzenie danych osobowych.

Dzięki Aplikacji mobilnej Bitrix24 możesz zarządzać zadaniami i projektami w dowolnym miejscu i z dowolnego urządzenia z systemem Android lub iOS i dostępem do Internetu.

Bitrix24 posiada ponad 35 narzędzi do prowadzenia biznesu, z których korzysta już 10 000 000 firm na całym świecie.

Podstawowy zestaw narzędzi Bitrix24 do organizacji pracy w całej firmie jest całkowicie darmowy dla nieograniczonej liczby użytkowników planu Free. Jeśli potrzebujesz zaawansowanego pakietu narzędzi, zwróć uwagę na plany komercyjne Bitrix24 w Chmurze, a jeśli zależy Ci na wersji lokalnej, zamów demo Bitrix24 On-Premise, lub skontaktuj się z naszymi partnerami i uzyskaj informacje na temat wdrożenia i obsługi.

* Należy pamiętać, że informacje mogły ulec zmianie od czasu publikacji. Aktualne ceny i funkcje można znaleźć na stronie planów i cen Bitrix24.

Integracja poczty z CRM

Call center

Integracja czatu na żywo z CRM

  • Darmowy wbudowany czat na żywo
  • Przekierowanie rozmów
  • Automatyczne odpowiedzi
  • Zapisywanie informacji kontaktowych
  • Raporty i statystyki
  • Czatboty

Integracja formularzy internetowych z CRM

  • Darmowy internetowy kreator formularzy
  • Bezpłatne szablony formularzy (kontakt, informacje zwrotne, wsparcie)
  • Formularz żądania oddzwonienia
  • Formularze z płatnościami online
  • Formularze z akceptacją warunków
  • Wbudowany widget

Jeśli jesteś zainteresowany lokalną wersją Bitrix24 z API, CMS i otwartym kodem źródłowym, który możesz łatwo dostosować i zintegrować z innymi narzędziami, odwiedź stronę Bitrix24.

15 000 000+ organizacji już używa Bitrix24
Używamy plików cookie, aby zwiększyć wygodę korzystania - Dowiedz się więcej.
Znajdujesz się na uproszczonej wersji strony. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej polityce dotyczącej cookies, przejdź do pełnej wersji witryny internetowej.