Dzwoń wszędzie

Użyj Bitrix24 do połączenia z dowolnym telefonem komórkowym lub linią lądową w Twoim kraju lub za granicą. Nie potrzebujesz żadnego specjalnego urządzenia do telefonii IP, możesz zadzwonić z Twojego portalu Bitrix24 gdziekolwiek, gdzie jest wiarygodne połączenie internetowe.

Możesz zadzwonić bezpośrednio z CRM i zarejestrować rozmowę. Funkcja telefonii Bitrix24 zapewnia połączenia wysokiej jakości, które są w pełni zintegrowane z najważniejszym narzędziem komunikacji biznesowej.

Bardzo łatwe, Bardzo tanie

  • Telefonia jest wbudowana we wszystkie plany i edycje Bitrix24
  • Nie ma dodatkowego oprogramowania do zainstalowania. Brak rozszerzenia
  • Ceny niższe niż w Skype i większość innych producentów telefonii IP
  • Mniej sprzętu do zakupu - nie potrzebujesz telefonów IP dla działu sprzedaży, zwykłych słuchawek starczy
  • Bezpłatna aplikacja na Androida i iOS
  • Współpracuje ze wszystkimi popularnymi modelami telefonów SIP.

System telefoniczny dla firm

  • Ustaw godziny połączeń
  • Powitanie / Wstrzymanie / Zapis wiadomości głosowych
  • Rozszerzenia dla pracowników
  • Kolejność, przekazywanie, IVR, tryb automatycznego dzwonienia
  • Czarna lista
  • Jednoczesne połączenie ze wszystkimi dostępnymi pracownikami
  • Ocena jakości obsługi klienta
  • Śledzenie źródła połączeń dla marketingowców (CRM)

Przekazany numer telefonu

Podaj przekazany numer telefonu dla klientów, aby zobaczyć, kiedy zadzwonisz.

  • Wprowadź przekazany numer telefonu w ustawieniach telefonicznych
  • Odbierz kod potwierdzenia
  • W razie potrzeby dodaj kredyty telefoniczne

Zobaczysz szczegółową historię połączeń, która pokazuje liczbę połączeń telefonicznych, czas trwania, koszt, godzinę oraz status każdego połączenia telefonicznego.

Wypożycz numer

Możesz wypożyczyć lokalne numery telefonów w 58 różnych krajach lub bezpłatne (1-866), utwórz wewnętrzne rozszerzenia numerów telefonów dla swoich pracowników oraz skonfiguruj kolejkowanie połączeń i przekazywanie połączeń.

Wszystkie przychodzące połączenia telefoniczne można sprawdzić w CRM, żeby uniknąć powtarzania. Co ważne, przychodzące rozmowy telefoniczne są automatycznie przekazywane menedżerowi, który odpowiada za danego leada lub klienta.

6.000.000+ organizacji już używa Bitrix24

Zostaw swój numer

Jeśli posiadasz biurową lub chmurową centralę PBX albo SIP-trunk, możesz zachować bieżący numer telefonu i uzyskać dostęp do wszystkich funkcji telefonu i CRM Bitrix24, wynajmując łącznik SIP.

Wszystkie połączenia przychodzące będą bezpłatne i będziesz płacić za rozmowy wychodzące przy bieżących stawkach do istniejącego operatora telefonii. Ta opcja jest dostępna na całym świecie, w tym w krajach, gdzie nie oferowana jest telefonia VoxImplant.

Instrukcje dotyczące łączenia numeru telefonu z chmurą oraz własnym serwerem Bitrix24 są dostępne.

Masz 60 minut za darmo dla testowania łącznika SIP.

Obsługa telefonu SIP i telefonu typu softphone

Można podłączyć urządzenia typu SIP (zwane również telefonami VoIP lub telefonami USB) i softphone do Twojego Bitrix24. Obsługiwane są wszystkie modele telefonów SIP. Używanie softphone jest obecnie w trakcie testowania, zatwierdzonymi dostawcami są Media-5, Zoiper i CSipSimple.

  • 100% darmowe
  • Łącznik SIP nie jest wymagany
  • Wypożyczenie numerów nie jest wymagane
  • Obsługują się wszystkie funkcje Bitrix24 CRM i telefonii

Połączenia z kolegami

Możesz łatwo i szybko połączyć się ze współpracownikami, gdy są online lub nawet offline. Połączenia internetowe mogą być przekierowywane na komórkę użytkowników intranetu, a także można wykonywać połączenia z interfejsu komunikatora, jeśli chciałbyś rozpocząć rozmowę przez czat, ale widzisz, że dana osoba jest offline, skontaktuj się przez telefon z tą osobą w jedno kliknięcie - nie musisz szukać numerów telefonów.

  • Przejdź do profilu użytkownika lub znajdź go w komunikatorze internetowym
  • Użyj wygodnych przycisków do wykonania połączeń zawartych w profilach i komunikatorze
  • Możesz nawet zarejestrować rozmowę w historii wiadomości

Jeśli korzystasz z połączeń internetowych między użytkownikami sieci intranet, możesz nawet udostępniać ekrany i korzystać z czatu jednocześnie.

Połączenie z klientami za pomocą CRM

Zadzwoń do swoich klientów i partnerów bezpośrednio z CRM, a czas i dane o połączeniu będą zapisane, a nawet nagranie. Widok listy kontaktów, firm oraz leadów zawiera ikonę telefonu, która pozwala na łatwe rozmowy. Gdy jesteś w trasie, użyj aplikacji mobilnej i uzyskaj dostęp do CRM, aby móc nawiązywać połączenia, planować dalsze działania, sfinalizować szczegóły deali i nawet wysyłać faktury.

Nagrywaj rozmowy z klientami. Pliki audio są dołączane do rejestrów CRM i mogą być wychowywane w celu poprawy jakości lub szkolenia.

Aby nawiązać połączenie z CRM, wystarczy kliknąć ikonę, która pojawia się w wielu miejscach w CRM. Zostanie uruchomiony komunikator internetowy i połączenie będzie nawiązane.

Widget oddzwaniania

Bitrix24 zawiera darmowy widget zwrotny, który można umieścić w dowolnej witrynie i dostosować do własnych potrzeb. Wszystkie połączenia za pośrednictwem widgetu są wyceniane jako regularne połączenia wychodzące. Żądania oddzwonienia są przedzielone zgodnie z ustawieniami kolejności, chyba że wprowadzony numer telefonu już istnieje w CRM. W takim przypadku żądanie jest przekazywane bezpośrednio do wyznaczonego menedżera lub osoby, która rozmawiała z właścicielem numeru telefonu ostatnio. Wszystkie żądania oddzwonienia są rejestrowane w rejestrze CRM i nagrania rozmowy są zapisywane, jeśli ta opcja jest włączona.

Wbudowana telefonia

Możesz zadzwonić wszędzie na świecie, jak tylko uruchomisz wersję chmurową Bitrix24. To nie wymaga ani instalacji ani konfiguracji. Ta funkcja pozwala na dzwonienie prawie na każdy numer na świecie.

  • Po prostu otwórz Bitrix24, wybierz numer na klawiaturze i kliknij "Połączenie"
  • Zadzwoń bezpośrednio z przeglądarki lub z aplikacji desktopowej Bitrix24
  • Nie musisz kupować urządzeń do telefonii IP dla każdego pracownika
  • Nawiąż i odbierz połączenia telefoniczne ze smartfonów (Android, iOS)

Połączenie z Bitrix24 jest bezpieczne. Cyfrowa transmisja, transfer i ochrona sygnału są zawarte w rozwiązaniu telefonicznym.

Gotowy, aby przetestować?

Masz pytania? Potrzebujesz demonstracji? Chcesz za darmo wypróbować samodzielny hosting Bitrix24 przez 30 dni? Chcesz coś dostosować?