Wiodąca telefonia dla firm: rozmowy sprzedażowe przez telefon

Bitrix24 to niedroga Telefonia internetowa dla firm połączona z darmowym systemem CRM, narzędziami do zarządzania zadaniami i nie tylko. Prowadź rozmowy sprzedażowe przez telefon, korzystaj z funkcji nagrywania rozmów i bezpiecznie przechowuj dane i kontakty klientów w systemie CRM.

UWAGA! Od 01 Stycznia 2021 r. usługi Telefonii są dostępne tylko na planach komercyjnych Bitrix24. Proszę zwrócić uwagę na stronę cen, aby zapoznać się z aktualnymi informacjami.

Czy chcesz, aby rozmowa sprzedażowa przez telefon z klientami została przykładem sukcesu komunikacyjnego? Telefonia w Bitrix24 pomoże Ci w tym, musisz tylko mieć dostęp do internetu! Dzięki niej możesz zadzwonić do swoich kolegów w dowolnym momencie i z dowolnego urządzenia za pomocą aplikacji mobilnej Bitrix24.

Telefonia Bitrix24 zapewnia połączenia wysokiej jakości i może być zintegrowana ze wszystkimi popularnymi modelami telefonów SIP. Całą historię komunikacji z klientami można zobaczyć w systemie CRM. Co ważne, przychodzące rozmowy telefoniczne są automatycznie przekazywane menedżerowi, który odpowiada za dany lead.

Oprócz tego Bitrix24 wyróżnia się na tle innych oprogramowań wieloma dodatkowymi i ciekawymi funkcjami, które zwiększają efektywność na poziomie osobistym i grupowym.

Podstawowy zestaw narzędzi Bitrix24 do organizacji pracy w całej firmie jest darmowy dla nieograniczonej liczby użytkowników na planie Free. Jeśli potrzebujesz zaawansowanego pakietu narzędzi, zwróć uwagę na plany komercyjne Bitrix24 Cloud, a jeśli zależy Ci na wersji lokalnej, zamów demo Bitrix24 On-premise lub skontaktuj się z naszymi partnerami i uzyskaj informacje na temat wdrożenia i obsługi.

* Należy pamiętać, że informacje mogły ulec zmianie od czasu publikacji. Aktualne ceny i funkcje można znaleźć na stronie planów i cen Bitrix24.

Główne funkcje

Telefonia

  • Poczta głosowa 
  • Obsługa telefonu SIP i telefonu typu softphone 
  • Wynajmowanie numeru 
  • Kolejkowanie połączeń 
  • Nagrywanie rozmów 
  • Połączenie oczekujące / zawieszone 
  • Przekazywanie połączeń 
  • Czarna lista 
  • Ocena jakości obsługi klienta 
  • Więcej

CRM i obsługa klienta

  • Nieograniczona liczba elementów CRM (deale, firmy, kontakty)
  • Oferty i faktury
  • Płatności online
  • Automatyzacja i analiza sprzedaży
  • E-marketing
  • Więcej

Kalendarz do planowania spotkań

  • Synchronizacja kalendarza z Outlook/Google
  • Udostępnione kalendarze
  • Planowanie wydarzeń
  • Wydarzenia publiczne
  • Wydarzenia prywatne
  • Kalendarz nieobecności pracowników
  • Zadania w kalendarzach
  • Harmonogram pracy
  • Więcej

Zarządzanie zadaniami i projektami

  • Zadania osobiste
  • Zadania grupowe
  • Szablony zadań
  • Delegowanie zadań
  • Raporty z pracy
  • Śledzenie czasu pracy
  • Wykres Gantta
  • Tablica Kanban
  • Planowanie obciążenia pracowników
  • Listy kontrolne
  • Współpraca z użytkownikami zewnętrznymi
  • Więcej

Integracja z E-Mail

  • Wbudowany program antywirusowy
  • Wbudowany antyspam
  • Skrzynka pocztowa w domenie @bitrix24.com
  • Dostęp do skrzynki pocztowej jednym kliknięciem w Bitrix24 (bez ponownego logowania)
  • Więcej

Jeśli jesteś zainteresowany lokalną wersją Bitrix24 z API, CMS i otwartym kodem źródłowym, który możesz łatwo dostosować i zintegrować z innymi narzędziami, odwiedź stronę Bitrix24.

15 000 000+ organizacji już używa Bitrix24
Używamy plików cookie, aby zwiększyć wygodę korzystania - Dowiedz się więcej.
Znajdujesz się na uproszczonej wersji strony. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej polityce dotyczącej cookies, przejdź do pełnej wersji witryny internetowej.