Elektroniczny system obsługi klienta

Kompleksowy system obsługi klienta online Bitrix24 oferuje Ci mnóstwo kanałów komunikacji z klientami w celu zwiększenia sprzedaży. Czaty na żywo, formularze internetowe, Telefonia VoIP do komunikacji z klientami, obsługa sprzedaży wielokanałowej i wiele więcej.

Jeśli szukasz wielofunkcyjnego elektronicznego systemu obsługi klienta – rozpocznij swoją pracę z Bitrix24! 

System obsługi klienta Bitrix24 oferuje Ci mnóstwo kanałów komunikacji z klientami:

  • poczta elektroniczna
  • telefonia
  • intranet społecznościowy
  • wbudowane komunikatory
  • formularze online
  • czaty na żywo
  • wideokonferencje

Bitrix24 obsługuje kanały, zapisując całą historię interakcji z klientami w jednym miejscu. Dzięki otwartym kanałom możesz komunikować się z klientami bezpośrednio w Bitrix24 oraz zintegrować swoją pocztę elektroniczną z własnym portalem, wysyłając i otrzymując wiadomości do klientów.

Bitrix24 wyróżnia się na tle innych oprogramowań wieloma dodatkowymi i ciekawymi funkcjami, które zwiększają efektywność na poziomie osobistym i grupowym. Podstawowy zestaw narzędzi Bitrix24 do organizacji pracy w całej firmie jest całkowicie darmowy dla nieograniczonej liczby użytkowników planu Free. Jeśli potrzebujesz zaawansowanego pakietu narzędzi, zwróć uwagę na plany komercyjne Bitrix24 w Chmurze, a jeśli zależy Ci na wersji lokalnej, zamów demo Bitrix24 On-Premise, lub skontaktuj się z naszymi partnerami i uzyskaj informacje na temat wdrożenia i obsługi.

* Należy pamiętać, że informacje mogły ulec zmianie od czasu publikacji. Aktualne ceny i funkcje można znaleźć na stronie planów i cen Bitrix24.

Centrum kontaktowe

  • Intranet społecznościowy
  • Mobilny komunikator
  • Integracja z e-mail
  • Telefonia
  • Czaty na żywo
  • Wideokonferencje
  • Integracja z CRM
  • Tworzenie formularzy online
  • Więcej

CRM i obsługa klienta

  • Leady, deale, firmy, kontakty
  • Oferty i faktury
  • Płatności online
  • Automatyzacja i analiza sprzedaży
  • E-marketing
  • Więcej

Telefonia w Bitrix24

  • Poczta głosowa
  • Obsługa telefonu SIP i telefonu typu softphone
  • Wynajmowanie numeru
  • Kolejkowanie połączeń
  • Nagrywanie rozmów
  • Połączenie oczekujące / zawieszone
  • Przekazywanie połączeń
  • Czarna lista
  • Ocena jakości obsługi klienta
  • Więcej

Jeśli jesteś zainteresowany lokalną wersją Bitrix24 z API, CMS i otwartym kodem źródłowym, który możesz łatwo dostosować i zintegrować z innymi narzędziami, odwiedź stronę Bitrix24.

Be sure to check out other Bitrix24 tools:
15 000 000+ organizacji już używa Bitrix24
Używamy plików cookie, aby zwiększyć wygodę korzystania - Dowiedz się więcej.
Znajdujesz się na uproszczonej wersji strony. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej polityce dotyczącej cookies, przejdź do pełnej wersji witryny internetowej.