Nie będzie już długiego czasu oczekiwania. Stawiając klienta na pierwszym miejscu, Centrum kontaktowe Bitrix24 pozwala skupić się na tym, co naprawdę ważne. Odpowiadaj na pytania i rozwiązuj problemy w czasie rzeczywistym za pośrednictwem wszystkich kanałów i różnych urządzeń.
Obsługa klienta to podstawa każdej działalności. Firmy, które dobrze traktują klientów, budują zaufanie i przywiązanie do marki. Korzystanie z narzędzia do zarządzania zadaniami, które stanowi również niezawodne oprogramowanie do zarządzania klientami, znacznie poszerza możliwości biznesowe. Korzystanie z Bitrix24 zapewnia więcej funkcji, gdy tylko ich potrzebujesz.
Dzięki oprogramowaniu do zarządzania klientami Bitrix24 Twoja firma może zachować porządek i zaspokoić wszystkie potrzeby w zakresie obsługi klienta. Gdy obecni i potencjalni klienci widzą, że firmie zależy, zaufanie do marki wzrasta. Zapewnienie klientom wsparcia dotyczącego produktów lub usług to sposób na pokazanie, że Twoja firma ich ceni. Oto niektóre z najpopularniejszych funkcji centrum obsługi klienta Bitrix24.
Gdy klienci dzwonią z problemem lub pytaniem, kto z nimi rozmawia? Bitrix24 zapewnia firmom centrum kontaktowe dla klientów z opcjami dostosowanymi do ich potrzeb. Jeśli firma potrzebuje zautomatyzowanego centrum kontaktowego, pomożemy w konfiguracji. Jeśli potrzeba pomocy ze stroną lub konfiguracją sieci czatów na stronie głównej, również służymy pomocą.
Zacznij już terazBez względu na wielkość firmy, Twoi klienci będą się z Tobą kontaktować za pośrednictwem platform społecznościowych. Prowadzenie profili w mediach społecznościowych daje również szansę na promowanie swojej marki. Można połączyć wszystkie swoje konta w mediach społecznościowych i komunikatory z Bitrix24 i zarządzać nimi za pomocą jednego pulpitu nawigacyjnego.
Zacznij już terazKorzystanie z formularzy internetowych w CRM to świetny sposób na pozyskiwanie leadów i dodawanie potencjalnych klientów do listy mailingowej. Jeśli mówimy o obsłudze klienta, posiadanie formularza internetowego to świetny sposób na utrzymanie kontaktu z klientami. Po wypełnieniu formularza internetowego CRM, firma może delegować przedstawiciela, który pomoże rozwiązać problem. Formularze internetowe są dostępne w Bitrix24 i można je dostosować do strony i specyficznych potrzeb firmy.
Zacznij już terazWielu klientów szuka wsparcia całodobowego. Jeśli prowadzisz międzynarodowy biznes, nie możesz trzymać się tradycyjnych godzin pracy, ponieważ różni ludzie na świecie pracują w różnych godzinach. Niektórzy zlecają obsługę klienta firmom zewnętrznym, ale można przecież korzystać z botów i sztucznej inteligencji (AI). Dzięki dzisiejszej technologii mogą one pomóc klientom w rozwiązywaniu najczęstszych problemów z produktami lub usługami firmy. Jeśli problemu nie można rozwiązać, bot może zebrać informacje i zachować je do analizy w najbliższym możliwym terminie.
Zacznij już terazKażde dobre oprogramowanie do zarządzania klientami ma miejsce na notatki. Kluczem do doskonałej obsługi klienta jest organizowanie notatek w taki sposób, aby każdy, kto pracuje z klientem, mógł otworzyć swój profil i mieć dostęp do wcześniejszych interakcji. Dzięki temu łatwiej i szybciej rozwiązuje się problemy klientów oraz zamyka deale.
Zacznij już terazWidżet czatu na żywo, który można umieścić na swojej stronie internetowej zapewnia odwiedzającym natychmiastową pomoc i obsługę klienta. Wszystkie dialogi są zapisywane w systemie CRM, a jeśli jest to klient powracający, system go rozpozna.
Zacznij już terazTwórz strony informacyjne z gotowymi odpowiedziami na często zadawane przez klientów pytania („Gdzie Państwa znaleźć?”, „Jak odebrać zamówienie?” itp.).
Zacznij już terazDzięki Telefonii dzwoń z dowolnego miejsca na świecie w cenie połączenia krajowego. Dla firm działających na skalę globalną ta zaleta jest bezcenna i stanowi część Bitrix24. Telefonia pomaga firmom z międzynarodowymi lokalizacjami i klientami łatwiej utrzymywać kontakt, co jest kluczem do zapewnienia doskonałej obsługi klienta. Bez względu na to, skąd dzwonią klienci, rozmawiasz taniej.
Zacznij już terazFirmy mające do czynienia z wieloma kontaktami naraz, wiedzą, jak ważna jest wydajna usługa kolejkowania i przekierowywania połączeń, aby klienci byli zadowoleni z obsługi. Gdy ktoś dzwoni i chce porozmawiać z przedstawicielem w celu uzyskania pomocy, oczekuje, że otrzyma ją szybko. Utrzymywanie ludzi w kolejce lub wiedza, dokąd przekierować połączenie, to najlepszy sposób na szybką pomoc dzwoniącemu. Firmy mogą również ustawiać kolejki w inteligentny sposób, ustalając priorytety połączeń w optymalny dla siebie sposób.
Zacznij już terazPrzechowuj wszystkie pliki firmowe w jednej, bezpiecznej przestrzeni w chmurze i uzyskuj do nich dostęp z dowolnego miejsca dzięki aplikacji mobilnej Bitrix24. Dzięki konfigurowalnym uprawnieniom dostępu można zapewnić bezpieczeństwo wszystkich plików. Firmy mogą również zapewnić klientom ograniczony dostęp do udostępniania określonych plików, aby ograniczyć chaos i usprawnić procesy. Kolejną zaletą udostępniania i przechowywania plików jest możliwość zmniejszenia kosztów papieru i oszczędność miejsca na dokumenty. Przechowywane dokumenty cyfrowe można łatwo wyszukiwać, oznaczać i porządkować.
Zacznij już terazCzęścią obsługi klienta jest umiejętność korzystania z efektywnego workflow. Bitrix24 oferuje firmom narzędzie do zarządzania zadaniami które zapewnia pracownikom zautomatyzowaną opcję dostosowywania workflow. Menedżerowie mogą ustawić harmonogram obsługi klienta dla pracowników dla określonych bloków, a następnie ustawić ich automatyczne odnawianie co tydzień lub miesiąc. Dzięki temu menedżerowie wiedzą, że każdy ma ustalony harmonogram i nie muszą co tydzień zastanawiać się nad tym od nowa.
Zacznij już terazTeraz możesz korzystać z Bitrix24 gdziekolwiek jesteś. Nasza aplikacja mobilna została stworzona, abyś mógł wykonywać swoją pracę i zadania ze smartfona. Dotyczy to również obsługi klienta. Gdy klient chce się skontaktować, masz możliwość szybkiej odpowiedzi, nawet jeśli nie jesteś w biurze. Elastyczność jest kluczem do zapewnienia znakomitej obsługi klienta.
Zacznij już teraz„Bitrix24 to pakiet narzędzi do współpracy, który łączy CRM, komunikatory internetowe, współpracę i zarządzanie zadaniami w jednym miejscu.”
TechRadar
Miliony firm już odkryły korzyści płynące z korzystania z Bitrix24 w zakresie obsługi klienta. Dostępne funkcje pomagają firmom zachować organizację i wydajną pracę. Oto tylko niektóre zalety dla firm korzystających z oprogramowania Bitrix24 do zarządzania klientami:
Koniec z czekaniem klientów na połączenie
Zmniejszenie liczby zgłoszeń i dostarczanie rozwiązań w czasie rzeczywistym
Cała historia interakcji z klientem w jednym miejscu
Pozyskiwanie potencjalnych klientów za pośrednictwem wszystkich kanałów komunikacji
Inteligentne ustawianie kolejki i trasowanie połączeń
Przekazywanie czatów wirtualnym asystentom
Nie znasz wszystkich odpowiedzi? Znajdź je jednym kliknięciem
Wspieraj klientów z całego świata, gdy tego potrzebują
Jeśli szukasz oprogramowania do zarządzania klientami, które robi coś więcej, wypróbuj Bitrix24. Wiele funkcji jest dostępnych bezpłatnie z opcjami rozszerzenia, również dla większych firm. Zobacz listę wszystkich dostępnych bezpłatnie funkcji w naszym cenniku i skontaktuj się z jednym z naszych partnerów, aby poznać szczegóły.
Bitrix24 to internetowa przestrzeń robocza zaprojektowana do współpracy w działach sprzedaży, marketingu, zarządzania projektami i innych działań. Zawiera CRM, zadania, czaty, spotkania online i ponad 30 innych narzędzi.
Aby założyć konto, wystarczy wpisać swój adres e-mail, potwierdzić go i to wszystko! Twoje konto Bitrix24 jest gotowe do użycia.
Bitrix24 posiada 5 planów:
Pamiętaj, że wszystkie nasze plany są opłacane na podstawie jednolitej stawki, co oznacza, że możesz dodawać coraz więcej użytkowników w ramach limitu planu i nadal płacić tę samą kwotę miesięcznie.
Możesz korzystać z Bitrix24 w dowolnej przeglądarce, w aplikacji desktopowej (dla Windows, Mac, Linux) lub w aplikacji mobilnej (dla iOS lub Android).
Tak bezpieczne, jak to tylko możliwe. Bitrix24 przechowuje dane w 9 centrach danych i na 600 serwerach w Ameryce Północnej i Europie, w zależności od kraju, w którym się znajdujesz. Wszystkie nasze procedury gromadzenia i obsługi danych są w pełni zgodne z RODO.
Oto istniejące poziomy dostępu:
Bitrix24 ma kilkadziesiąt integracji dostępnych w Markecie. Możesz także tworzyć własne aplikacje za pomocą naszego REST API.