Obsługa klienta

Bitrix24: Twoje wielokanałowe narzędzie do doskonałej obsługi klienta

Skroluj

Czas pożegnać się z oczekiwaniami. Stawiając klienta na pierwszym miejscu, Centrum kontaktowe Bitrix24 pozwala skupić się na tym, co naprawdę jest ważne. Odpowiadaj na pytania i rozwiązuj problemy w czasie rzeczywistym za pośrednictwem wszystkich kanałów i różnych urządzeń.

customer_service_notebook

Funkcje Bitrix24

  • list-icon-2 Centrum obsługi klienta
  • list-icon-9 Integracja z portalem społecznościowym
  • list-icon-4 Formularze internetowe CRM
  • list-icon-10 Boty i AI
  • list-icon-29 Zarządzanie wiedzą
  • list-icon-17 Komunikator
  • list-icon-14 Helpdesk
  • list-icon-38 Telefonia
  • list-icon-42 Kolejkowanie i przekierunkowanie połączeń
  • list-icon-22 Czat na żywo
  • list-icon-8 Udostępnianie plików i dysk
  • list-icon-19 Automatyzacja przepływu pracy

«Co warte odnotowania, Bitrix24 organizuje wiele kanałów komunikacji w jednym miejscu. Pracownicy mają dostęp do zasobów sieci społecznościowych, komunikatorów internetowych oraz danych z formularzy na stronie internetowej bezpośrednio w aplikacji.»

PCWorld

Korzyści z Bitrix24

  • Nigdy więcej nie będziesz zmuszać swoich klientów czekać na połączenie
  • Zmniejsz liczbę zadań i dostarczaj rozwiązania w czasie rzeczywistym
  • W jedną chwilę uzyskaj całą historię interakcji z klientem
  • Pozyskuj potencjalnych klientów we wszystkich kanałach komunikacji
  • Inteligentnie ustawiaj kolejkę i trasę połączeń
  • Przekazuj wirtualnym asystentom czatowanie z klientami
  • Masz jakieś pytania na temat korzystania z systemu? Znajdź odpowiedzi jednym kliknięciem
  • Wspieraj swoich klientów z całego świata, kiedy tego potrzebują

Bitrix24 FAQ

Co to jest Bitrix24?

Bitrix24 to internetowa przestrzeń robocza zaprojektowana do współpracy w działach sprzedaży, marketingu, zarządzania projektami i innych działań. Zawiera CRM, zadania, czaty, spotkania online i ponad 30 innych narzędzi.

Jak rozpocząć korzystanie z Bitrix24?

Aby założyć konto, wystarczy wpisać swój adres e-mail, potwierdzić go i to wszystko! Twoje konto Bitrix24 jest gotowe do użycia.

Ile kosztuje Bitrix24?

Bitrix24 posiada 5 planów:

  • FREE. Nieograniczona liczba użytkowników, zawsze darmowy plan, ograniczona funkcjonalność.
  • BASIC. Do 5 użytkowników, 249 zł/mies, doskonale nadaje się do prowadzenia małych firm i zespołów sprzedażowych.
  • STANDARD. Do 50 użytkowników, 499 zł/mies, doskonała współpraca dla całej firmy.
  • PROFESSIONAL. Do 100 użytkowników, 999 zł/mies, maksymalna automatyzacja sprzedaży i procesów biznesowych.
  • ENTERPRISE. Do 10 000 użytkowników, od 1 999 zł/mies, narzędzia transformacji cyfrowej dla dużych firm i przedsiębiorstw.

Pamiętaj, że wszystkie nasze plany są opłacane na podstawie jednolitej stawki, co oznacza, że możesz dodawać coraz więcej użytkowników w ramach limitu planu i nadal płacić tę samą kwotę miesięcznie.

Na jakich urządzeniach mogę korzystać z Bitrix24?

Możesz korzystać z Bitrix24 w dowolnej przeglądarce, w aplikacji desktopowej (dla Windows, Mac, Linux) lub w aplikacji mobilnej (dla iOS lub Android).

Czy moje dane będą bezpieczne w Bitrix24?

Tak bezpieczne, jak to tylko możliwe. Bitrix24 przechowuje dane w 17 centrach danych i na 600 serwerach w Ameryce Północnej i Europie, w zależności od kraju, w którym się znajdujesz. Wszystkie nasze procedury gromadzenia i obsługi danych są w pełni zgodne z RODO.

Jakie są poziomy dostępu w Bitrix24?

Oto istniejące poziomy dostępu:

  • Pracownik/użytkownik. Wszystkim nowym zaproszonym użytkownikom domyślnie ustawiony jest status „pracownik”, o ile administrator nie ustawił inaczej.
  • Kierownik działu. Rozszerzone uprawnienia dostępu do konta. Na przykład tacy użytkownicy zobaczą raporty z zadań swoich podwładnych.
  • Administrator: użytkownik, któremu udzielono dostępu administracyjnego do konta.
  • Użytkownik Extranetu: oznaczony ikoną Extranet i mający ograniczony dostęp do konta.

Zobacz, dlaczego 12 million firm polega na Bitrix24.