Obsługa klienta

Bitrix24: Twoje wielokanałowe narzędzie do doskonałej obsługi klienta

Skroluj

Czas pożegnać się z oczekiwaniami. Stawiając klienta na pierwszym miejscu, Centrum kontaktowe Bitrix24 pozwala skupić się na tym, co naprawdę jest ważne. Odpowiadaj na pytania i rozwiązuj problemy w czasie rzeczywistym za pośrednictwem wszystkich kanałów i różnych urządzeń.

Funkcje Bitrix24

  • Centrum obsługi klienta
  • Integracja z portalem społecznościowym
  • Formularze internetowe CRM
  • Boty i AI
  • Zarządzanie wiedzą
  • Komunikator
  • Helpdesk
  • Telefonia
  • Kolejkowanie i przekierunkowanie połączeń
  • Czat na żywo
  • Udostępnianie plików i dysk
  • Automatyzacja przepływu pracy

«Co warte odnotowania, Bitrix24 organizuje wiele kanałów komunikacji w jednym miejscu. Pracownicy mają dostęp do zasobów sieci społecznościowych, komunikatorów internetowych oraz danych z formularzy na stronie internetowej bezpośrednio w aplikacji.»

PCWorld

Korzyści z Bitrix24

  • Nigdy więcej nie będziesz zmuszać swoich klientów czekać na połączenie
  • Zmniejsz liczbę zadań i dostarczaj rozwiązania w czasie rzeczywistym
  • W jedną chwilę uzyskaj całą historię interakcji z klientem
  • Pozyskuj potencjalnych klientów we wszystkich kanałach komunikacji
  • Inteligentnie ustawiaj kolejkę i trasę połączeń
  • Przekazuj wirtualnym asystentom czatowanie z klientami
  • Masz jakieś pytania na temat korzystania z systemu? Znajdź odpowiedzi jednym kliknięciem
  • Wspieraj swoich klientów z całego świata, kiedy tego potrzebują

Zobacz, dlaczego 6 million firm polega na Bitrix24.