OBSŁUGA KLIENTA

Bitrix24: wielokanałowe narzędzie do doskonałej obsługi klienta

Zacznij już teraz
Bitrix24

Nie będzie już długiego czasu oczekiwania. Stawiając klienta na pierwszym miejscu, Centrum kontaktowe Bitrix24 pozwala skupić się na tym, co naprawdę ważne. Odpowiadaj na pytania i rozwiązuj problemy w czasie rzeczywistym za pośrednictwem wszystkich kanałów i różnych urządzeń.

Obsługa klienta to podstawa każdej działalności. Firmy, które dobrze traktują klientów, budują zaufanie i przywiązanie do marki. Korzystanie z narzędzia do zarządzania zadaniami, które stanowi również niezawodne oprogramowanie do zarządzania klientami, znacznie poszerza możliwości biznesowe. Korzystanie z Bitrix24 zapewnia więcej funkcji, gdy tylko ich potrzebujesz.

Funkcje Bitrix24

Dzięki oprogramowaniu do zarządzania klientami Bitrix24 Twoja firma może zachować porządek i zaspokoić wszystkie potrzeby w zakresie obsługi klienta. Gdy obecni i potencjalni klienci widzą, że firmie zależy, zaufanie do marki wzrasta. Zapewnienie klientom wsparcia dotyczącego produktów lub usług to sposób na pokazanie, że Twoja firma ich ceni. Oto niektóre z najpopularniejszych funkcji centrum obsługi klienta Bitrix24.

Centrum kontaktowe dla klientów

Bitrix24

Gdy klienci dzwonią z problemem lub pytaniem, kto z nimi rozmawia? Bitrix24 zapewnia firmom centrum kontaktowe dla klientów z opcjami dostosowanymi do ich potrzeb. Jeśli firma potrzebuje zautomatyzowanego centrum kontaktowego, pomożemy w konfiguracji. Jeśli potrzeba pomocy ze stroną lub konfiguracją sieci czatów na stronie głównej, również służymy pomocą.

Zacznij już teraz

Integracja z sieciami społecznościowymi

Bitrix24

Bez względu na wielkość firmy, Twoi klienci będą się z Tobą kontaktować za pośrednictwem platform społecznościowych. Prowadzenie profili w mediach społecznościowych daje również szansę na promowanie swojej marki. Można połączyć wszystkie swoje konta w mediach społecznościowych i komunikatory z Bitrix24 i zarządzać nimi za pomocą jednego pulpitu nawigacyjnego.

Zacznij już teraz

Formularze internetowe CRM

Bitrix24

Korzystanie z formularzy internetowych w CRM to świetny sposób na pozyskiwanie leadów i dodawanie potencjalnych klientów do listy mailingowej. Jeśli mówimy o obsłudze klienta, posiadanie formularza internetowego to świetny sposób na utrzymanie kontaktu z klientami. Po wypełnieniu formularza internetowego CRM, firma może delegować przedstawiciela, który pomoże rozwiązać problem. Formularze internetowe są dostępne w Bitrix24 i można je dostosować do strony i specyficznych potrzeb firmy.

Zacznij już teraz

Boty i AI

Bitrix24

Wielu klientów szuka wsparcia całodobowego. Jeśli prowadzisz międzynarodowy biznes, nie możesz trzymać się tradycyjnych godzin pracy, ponieważ różni ludzie na świecie pracują w różnych godzinach. Niektórzy zlecają obsługę klienta firmom zewnętrznym, ale można przecież korzystać z botów i sztucznej inteligencji (AI). Dzięki dzisiejszej technologii mogą one pomóc klientom w rozwiązywaniu najczęstszych problemów z produktami lub usługami firmy. Jeśli problemu nie można rozwiązać, bot może zebrać informacje i zachować je do analizy w najbliższym możliwym terminie.

Zacznij już teraz

Zarządzanie wiedzą

Bitrix24

Każde dobre oprogramowanie do zarządzania klientami ma miejsce na notatki. Kluczem do doskonałej obsługi klienta jest organizowanie notatek w taki sposób, aby każdy, kto pracuje z klientem, mógł otworzyć swój profil i mieć dostęp do wcześniejszych interakcji. Dzięki temu łatwiej i szybciej rozwiązuje się problemy klientów oraz zamyka deale.

Zacznij już teraz

Czat na żywo

Bitrix24

Widżet czatu na żywo, który można umieścić na swojej stronie internetowej zapewnia odwiedzającym natychmiastową pomoc i obsługę klienta. Wszystkie dialogi są zapisywane w systemie CRM, a jeśli jest to klient powracający, system go rozpozna.

Zacznij już teraz

Strony z często zadawanymi pytaniami

Bitrix24

Twórz strony informacyjne z gotowymi odpowiedziami na często zadawane przez klientów pytania („Gdzie Państwa znaleźć?”, „Jak odebrać zamówienie?” itp.).

Zacznij już teraz

Telefonia

Bitrix24

Dzięki Telefonii dzwoń z dowolnego miejsca na świecie w cenie połączenia krajowego. Dla firm działających na skalę globalną ta zaleta jest bezcenna i stanowi część Bitrix24. Telefonia pomaga firmom z międzynarodowymi lokalizacjami i klientami łatwiej utrzymywać kontakt, co jest kluczem do zapewnienia doskonałej obsługi klienta. Bez względu na to, skąd dzwonią klienci, rozmawiasz taniej.

Zacznij już teraz

Kolejkowanie i przekierowywanie połączeń

Bitrix24

Firmy mające do czynienia z wieloma kontaktami naraz, wiedzą, jak ważna jest wydajna usługa kolejkowania i przekierowywania połączeń, aby klienci byli zadowoleni z obsługi. Gdy ktoś dzwoni i chce porozmawiać z przedstawicielem w celu uzyskania pomocy, oczekuje, że otrzyma ją szybko. Utrzymywanie ludzi w kolejce lub wiedza, dokąd przekierować połączenie, to najlepszy sposób na szybką pomoc dzwoniącemu. Firmy mogą również ustawiać kolejki w inteligentny sposób, ustalając priorytety połączeń w optymalny dla siebie sposób.

Zacznij już teraz

Udostępnianie plików i dysk

Bitrix24

Przechowuj wszystkie pliki firmowe w jednej, bezpiecznej przestrzeni w chmurze i uzyskuj do nich dostęp z dowolnego miejsca dzięki aplikacji mobilnej Bitrix24. Dzięki konfigurowalnym uprawnieniom dostępu można zapewnić bezpieczeństwo wszystkich plików. Firmy mogą również zapewnić klientom ograniczony dostęp do udostępniania określonych plików, aby ograniczyć chaos i usprawnić procesy. Kolejną zaletą udostępniania i przechowywania plików jest możliwość zmniejszenia kosztów papieru i oszczędność miejsca na dokumenty. Przechowywane dokumenty cyfrowe można łatwo wyszukiwać, oznaczać i porządkować.

Zacznij już teraz

Automatyzacja workflow

Bitrix24

Częścią obsługi klienta jest umiejętność korzystania z efektywnego workflow. Bitrix24 oferuje firmom narzędzie do zarządzania zadaniami które zapewnia pracownikom zautomatyzowaną opcję dostosowywania workflow. Menedżerowie mogą ustawić harmonogram obsługi klienta dla pracowników dla określonych bloków, a następnie ustawić ich automatyczne odnawianie co tydzień lub miesiąc. Dzięki temu menedżerowie wiedzą, że każdy ma ustalony harmonogram i nie muszą co tydzień zastanawiać się nad tym od nowa.

Zacznij już teraz

Aplikacja mobilna

Bitrix24

Teraz możesz korzystać z Bitrix24 gdziekolwiek jesteś. Nasza aplikacja mobilna została stworzona, abyś mógł wykonywać swoją pracę i zadania ze smartfona. Dotyczy to również obsługi klienta. Gdy klient chce się skontaktować, masz możliwość szybkiej odpowiedzi, nawet jeśli nie jesteś w biurze. Elastyczność jest kluczem do zapewnienia znakomitej obsługi klienta.

Zacznij już teraz
  • Centrum kontaktowe dla klientów

  • Integracja z sieciami społecznościowymi

  • Formularze internetowe CRM

  • Boty i AI

  • Zarządzanie wiedzą

  • Czat na żywo

  • Strony z często zadawanymi pytaniami

  • Telefonia

  • Kolejkowanie i przekierowywanie połączeń

  • Udostępnianie plików i dysk

  • Automatyzacja workflow

  • Aplikacja mobilna

Zacznij już teraz
Bitrix24

„Bitrix24 to pakiet narzędzi do współpracy, który łączy CRM, komunikatory internetowe, współpracę i zarządzanie zadaniami w jednym miejscu.”

TechRadar

Korzyści z Bitrix24

Miliony firm już odkryły korzyści płynące z korzystania z Bitrix24 w zakresie obsługi klienta. Dostępne funkcje pomagają firmom zachować organizację i wydajną pracę. Oto tylko niektóre zalety dla firm korzystających z oprogramowania Bitrix24 do zarządzania klientami:

  • Koniec z czekaniem klientów na połączenie

  • Zmniejszenie liczby zgłoszeń i dostarczanie rozwiązań w czasie rzeczywistym

  • Cała historia interakcji z klientem w jednym miejscu

  • Pozyskiwanie potencjalnych klientów za pośrednictwem wszystkich kanałów komunikacji

  • Inteligentne ustawianie kolejki i trasowanie połączeń

  • Przekazywanie czatów wirtualnym asystentom

  • Nie znasz wszystkich odpowiedzi? Znajdź je jednym kliknięciem

  • Wspieraj klientów z całego świata, gdy tego potrzebują

Jeśli szukasz oprogramowania do zarządzania klientami, które robi coś więcej, wypróbuj Bitrix24. Wiele funkcji jest dostępnych bezpłatnie z opcjami rozszerzenia, również dla większych firm. Zobacz listę wszystkich dostępnych bezpłatnie funkcji w naszym cenniku i skontaktuj się z jednym z naszych partnerów, aby poznać szczegóły.

Zacznij już teraz

4.1/5

G2 badge G2 badge G2 badge G2 badge

4.1/5

Capterra badge

4.1/5

Getapp badge Getapp badge Getapp badge

4.1/5

Software Advice badge Software Advice badge


Bitrix24 FAQ

Co to jest Bitrix24?

solutions-open solutions-close

Bitrix24 to internetowa przestrzeń robocza zaprojektowana do współpracy w działach sprzedaży, marketingu, zarządzania projektami i innych działań. Zawiera CRM, zadania, czaty, spotkania online i ponad 30 innych narzędzi.

Jak rozpocząć korzystanie z Bitrix24?

solutions-open solutions-close

Aby założyć konto, wystarczy wpisać swój adres e-mail, potwierdzić go i to wszystko! Twoje konto Bitrix24 jest gotowe do użycia.

Ile kosztuje Bitrix24?

solutions-open solutions-close

Bitrix24 posiada 5 planów:

  • FREE. Nieograniczona liczba użytkowników, zawsze darmowy plan, ograniczona funkcjonalność.
  • BASIC. Do 5 użytkowników, 249 zł/mies, doskonale nadaje się do prowadzenia małych firm i zespołów sprzedażowych.
  • STANDARD. Do 50 użytkowników, 499 zł/mies, doskonała współpraca dla całej firmy.
  • PROFESSIONAL. Do 100 użytkowników, 999 zł/mies, maksymalna automatyzacja sprzedaży i procesów biznesowych.
  • ENTERPRISE. Do 10 000 użytkowników, od 1 999 zł/mies, narzędzia transformacji cyfrowej dla dużych firm i przedsiębiorstw.

Pamiętaj, że wszystkie nasze plany są opłacane na podstawie jednolitej stawki, co oznacza, że możesz dodawać coraz więcej użytkowników w ramach limitu planu i nadal płacić tę samą kwotę miesięcznie.

Na jakich urządzeniach mogę korzystać z Bitrix24?

solutions-open solutions-close

Możesz korzystać z Bitrix24 w dowolnej przeglądarce, w aplikacji desktopowej (dla Windows, Mac, Linux) lub w aplikacji mobilnej (dla iOS lub Android).

Czy moje dane będą bezpieczne w Bitrix24?

solutions-open solutions-close

Tak bezpieczne, jak to tylko możliwe. Bitrix24 przechowuje dane w 17 centrach danych i na 600 serwerach w Ameryce Północnej i Europie, w zależności od kraju, w którym się znajdujesz. Wszystkie nasze procedury gromadzenia i obsługi danych są w pełni zgodne z RODO.

Jakie są poziomy dostępu w Bitrix24?

solutions-open solutions-close

Oto istniejące poziomy dostępu:

  • Pracownik/użytkownik. Wszystkim nowym zaproszonym użytkownikom domyślnie ustawiony jest status „pracownik”, o ile administrator nie ustawił inaczej.
  • Kierownik działu. Rozszerzone uprawnienia dostępu do konta. Na przykład tacy użytkownicy zobaczą raporty z zadań swoich podwładnych.
  • Administrator: użytkownik, któremu udzielono dostępu administracyjnego do konta.
  • Użytkownik Extranetu: oznaczony ikoną Extranet i mający ograniczony dostęp do konta.

Co sprawia, że Bitrix24 jest lepszy niż 99% innych rozwiązań na rynku?

  • Zastępuje wszystkie Twoje obecne rozwiązania typu SaaS
  • Za darmo na zawsze dla nieograniczonej liczby użytkowników
  • Łatwa migracja danych z innych systemów
  • Jest zintegrowany ze wszystkimi Twoimi ulubionymi rozwiązaniami i aplikacjami
  • Używany, lubiany i cieszący się zaufaniem wśród ponad 15 000 000 użytkowników
  • Opłata stała: przewidywalne koszty, brak cen za pojedynczego użytkownika
features_clear

Integracje

Bitrix24 ma kilkadziesiąt integracji dostępnych w Markecie. Możesz także tworzyć własne aplikacje za pomocą naszego REST API.

img_logo_mobile

Zobacz, dlaczego 15 milionów firm polega na Bitrix24.

Zacznij już teraz
Bitrix24