Centrum kontaktowe

Uniwersalna platforma komunikacyjna

Skroluj

Różnorodność kanałów komunikacji wykorzystywanych przez klientów jest przytłaczająca: poczta elektroniczna, telefon, media społecznościowe, komunikator internetowy, formularze internetowe, czaty na żywo… Łatwiej jest nawiązać kontakty, niż ich utrzymywać? Jeśli toniesz w liczbie wiadomości pochodzących z różnych źródeł, Bitrix24 pomoże ci zachować spokój, uporządkować bałagan, być zawsze poinformowanym i budować trwałe kontakty.

Funkcje Bitrix24

  • Formularze internetowe w CRM
  • Czat na żywo
  • Integracja z sieciami społecznościowymi
  • Wbudowana telefonia
  • IVR
  • Kolejkowanie i routing
  • Nagrywanie rozmów telefonicznych
  • Konferencje wideo HD
  • Serwer e-mail
  • Wsparcie przez botów i AI
  • Aplikacja mobilna

«Pracownicy mają dostęp do zasobów sieci społecznościowych, komunikatorów internetowych oraz danych z formularzy na stronie internetowej bezpośrednio w aplikacji. Dzięki funkcji Facebook Lead Ads nowe leady z tego serwisu są teraz automatycznie włączane do centrum kontaktów.»

PCWorld

Korzyści z Bitrix24

  • Wszystkie rozmowy w jednym miejscu
  • Kontaktuj się z klientami za pośrednictwem preferowanego kanału
  • Zachowuj się swobodnie, rozmawiając w mediach społecznościowych i messengerze
  • Zbieraj dane klientów w formularzach internetowych CRM
  • Z łatwością zapisuj i pobieraj wszystkie dane
  • Twórz natychmiastowe połączenia na stronie www za pośrednictwem czatów na żywo

Zobacz, dlaczego 6 million firm polega na Bitrix24.