CENTRUM KONTAKTOWE

Uniwersalna platforma komunikacyjna

Zacznij już teraz
Bitrix24

Różnorodność kanałów komunikacji wykorzystywanych przez klientów jest przytłaczająca: poczta elektroniczna, telefonia, media społecznościowe, komunikatory, formularze internetowe, czaty na żywo… Łatwiej jest nawiązywać kontakty niż je utrzymywać. Jeśli toniesz w wiadomościach pochodzących z różnych źródeł, Bitrix24 pomoże zachować spokój, uporządkować bałagan, a Ty będziesz na bieżąco w stanie budować trwałe relacje osobiste.

Funkcje Bitrix24

Wybierając oprogramowanie CRM do zarządzania firmą, najpierw myśl o komunikacji. Oto niektóre wspaniałe funkcje oferowane przez Bitrix24.

Formularze internetowe CRM

Bitrix24

Pozyskuj więcej leadów za pomocą formularzy internetowych CRM na swojej witrynie, dzięki oprogramowaniu CRM Bitrix24

Zacznij już teraz

Czat na żywo

Bitrix24

Kontaktuj się z odwiedzającymi stronę dzięki funkcji czatu na żywo. Goście mogą zadawać pytania lub uzyskać natychmiastową pomoc bezpośrednio od przedstawiciela firmy. W ramach czatów użytkownicy Bitrix24 mają również dostęp do botów i sztucznej inteligencji.

Zacznij już teraz

Integracja z sieciami społecznościowymi

Bitrix24

Zarządzaj całą komunikacją bezpośrednio z oprogramowania CRM. Można nawet zarządzać wszystkimi profilami mediów społecznościowych firmy.

Zacznij już teraz

Wbudowana telefonia

Bitrix24

Kontaktuj się z leadami, klientami i współpracownikami z dowolnego miejsca na świecie dzięki wbudowanej telefonii Bitrix24. Uzyskaj również wirtualny numer telefonu dla swojej firmy.

Zacznij już teraz

IVR

Bitrix24

Korzystaj z interaktywnej odpowiedzi głosowej (IVR), aby ułatwić dzwoniącym zarządzanie połączeniami. Dzwoniący mogą używać głosu do poruszania się po menu telefonu. Bitrix24 umożliwia dostęp do tych usług.

Zacznij już teraz

Kolejkowanie i przekazywanie połączeń

Bitrix24

Oprogramowanie CRM Bitrix24 do zarządzania pomaga w kolejkowaniu i przekazywaniu połączeń z mniejszą liczbą pracowników. Teraz nawet małe firmy mogą mieć telefoniczne centrum obsługi klienta.

Zacznij już teraz

Nagrywanie rozmów telefonicznych

Bitrix24

Posiadanie oprogramowania CRM, które rejestruje połączenia telefoniczne, to świetny sposób na zarządzanie komunikacją. Cała komunikacja, nawet nagrania połączeń, znajdują się w jednym miejscu.

Zacznij już teraz

Wideokonferencje HD

Bitrix24

Dzięki Bitrix24 można prowadzić wideokonferencje z klientami i członkami zespołu w jakości HD. Poczujcie się razem, nawet jeśli nie możecie spotkać się osobiście.

Zacznij już teraz

Serwer poczty elektronicznej

Bitrix24

Przechowuj wszystkie wiadomości e-mail na serwerze poczty elektronicznej w celu łatwego przeglądania. Nasze oprogramowanie CRM do zarządzania pozwala zespołom być na bieżąco z całą komunikacją z leadami i klientami.

Zacznij już teraz

Wsparcie botów i sztucznej inteligencji

Bitrix24

Małe firmy mogą oszczędzać zasoby dzięki wsparciu botów i sztucznej inteligencji. Używaj ich do czatowania z klientami na stronie i przechowuj całą komunikację w oprogramowaniu CRM.

Zacznij już teraz

Aplikacja mobilna

Bitrix24

Korzystaj z naszego oprogramowania CRM w podróży dzięki aplikacji mobilnej Bitrix24. Teraz możesz zawsze pozostawać w kontakcie z zespołem.

Zacznij już teraz
  • Formularze internetowe CRM

  • Czat na żywo

  • Integracja z sieciami społecznościowymi

  • Wbudowana telefonia

  • IVR

  • Kolejkowanie i przekazywanie połączeń

  • Nagrywanie rozmów telefonicznych

  • Wideokonferencje HD

  • Serwer poczty elektronicznej

  • Wsparcie botów i sztucznej inteligencji

  • Aplikacja mobilna

Zacznij już teraz
Bitrix24

„Bitrix24 obejmuje narzędzia do zarządzania projektami, obsługi klienta, komunikacji wewnętrznej, a nawet tworzenia stron internetowych. Pomimo tak szerokiej gamy funkcji, Bitrix24 jest ciągle niezwykle przystępny cenowo.”

TechRadar

Korzyści z Bitrix24

Niektóre z korzyści, których firma może oczekiwać od oprogramowania CRM Bitrix24, to:

  • Wszystkie rozmowy w jednym miejscu

  • Kontakt z klientami za pośrednictwem preferowanego kanału

  • Komunikacja w mediach społecznościowych i w ramach komunikatorów

  • Gromadzenie danych klientów za pośrednictwem formularzy internetowych CRM

  • Łatwe zapisywanie i uzyskiwanie wszystkich danych

  • Tworzenie natychmiastowych połączeń za pośrednictwem czatów na żywo online

Zacznij już teraz

Dowiedz się, dlaczego klienci uwielbiają Bitrix24

Bitrix24 Bitrix24 Bitrix24 Bitrix24 Bitrix24 Bitrix24


Bitrix24 FAQ

Co to jest Bitrix24?

solutions-open solutions-close

Bitrix24 to internetowa przestrzeń robocza zaprojektowana do współpracy w działach sprzedaży, marketingu, zarządzania projektami i innych działań. Zawiera CRM, zadania, czaty, spotkania online i ponad 30 innych narzędzi.

Jak rozpocząć korzystanie z Bitrix24?

solutions-open solutions-close

Aby założyć konto, wystarczy wpisać swój adres e-mail, potwierdzić go i to wszystko! Twoje konto Bitrix24 jest gotowe do użycia.

Ile kosztuje Bitrix24?

solutions-open solutions-close

Bitrix24 posiada 5 planów:

  • FREE. Nieograniczona liczba użytkowników, zawsze darmowy plan, ograniczona funkcjonalność.
  • BASIC. Do 5 użytkowników, 249 zł/mies, doskonale nadaje się do prowadzenia małych firm i zespołów sprzedażowych.
  • STANDARD. Do 50 użytkowników, 499 zł/mies, doskonała współpraca dla całej firmy.
  • PROFESSIONAL. Do 100 użytkowników, 999 zł/mies, maksymalna automatyzacja sprzedaży i procesów biznesowych.
  • ENTERPRISE. Do 10 000 użytkowników, od 1 999 zł/mies, narzędzia transformacji cyfrowej dla dużych firm i przedsiębiorstw.

Pamiętaj, że wszystkie nasze plany są opłacane na podstawie jednolitej stawki, co oznacza, że możesz dodawać coraz więcej użytkowników w ramach limitu planu i nadal płacić tę samą kwotę miesięcznie.

Na jakich urządzeniach mogę korzystać z Bitrix24?

solutions-open solutions-close

Możesz korzystać z Bitrix24 w dowolnej przeglądarce, w aplikacji desktopowej (dla Windows, Mac, Linux) lub w aplikacji mobilnej (dla iOS lub Android).

Czy moje dane będą bezpieczne w Bitrix24?

solutions-open solutions-close

Tak bezpieczne, jak to tylko możliwe. Bitrix24 przechowuje dane w 9 centrach danych i na 600 serwerach w Ameryce Północnej i Europie, w zależności od kraju, w którym się znajdujesz. Wszystkie nasze procedury gromadzenia i obsługi danych są w pełni zgodne z RODO.

Jakie są poziomy dostępu w Bitrix24?

solutions-open solutions-close

Oto istniejące poziomy dostępu:

  • Pracownik/użytkownik. Wszystkim nowym zaproszonym użytkownikom domyślnie ustawiony jest status „pracownik”, o ile administrator nie ustawił inaczej.
  • Kierownik działu. Rozszerzone uprawnienia dostępu do konta. Na przykład tacy użytkownicy zobaczą raporty z zadań swoich podwładnych.
  • Administrator: użytkownik, któremu udzielono dostępu administracyjnego do konta.
  • Użytkownik Extranetu: oznaczony ikoną Extranet i mający ograniczony dostęp do konta.

Co sprawia, że Bitrix24 jest lepszy niż 99% innych rozwiązań na rynku?

  • Zastępuje wszystkie Twoje obecne rozwiązania typu SaaS
  • Za darmo na zawsze dla nieograniczonej liczby użytkowników
  • Łatwa migracja danych z innych systemów
  • Jest zintegrowany ze wszystkimi Twoimi ulubionymi rozwiązaniami i aplikacjami
  • Używany, lubiany i cieszący się zaufaniem wśród ponad 15 000 000 użytkowników
  • Opłata stała: przewidywalne koszty, brak cen za pojedynczego użytkownika
features_clear

Integracje

Bitrix24 ma kilkadziesiąt integracji dostępnych w Markecie. Możesz także tworzyć własne aplikacje za pomocą naszego REST API.

img_logo_mobile

Zobacz, dlaczego 15 milionów firm polega na Bitrix24.

Zacznij już teraz
Bitrix24