Centrum kontaktowe

Uniwersalna platforma komunikacyjna

Skroluj

Różnorodność kanałów komunikacji wykorzystywanych przez klientów jest przytłaczająca: poczta elektroniczna, telefon, media społecznościowe, komunikator internetowy, formularze internetowe, czaty na żywo… Łatwiej jest nawiązać kontakty niż je utrzymywać? Jeśli toniesz w wiadomościach pochodzących z różnych źródeł, Bitrix24 pomoże ci zachować spokój, uporządkować bałagan, a Ty będziesz zawsze dobrze poinformowany i będziesz w stanie budować trwałe relacje.

contactcenter_notebook

Funkcje Bitrix24

  • list-icon-58 Formularze internetowe w CRM
  • list-icon-22 Czat na żywo
  • list-icon-4 Integracja z sieciami społecznościowymi
  • list-icon-38 Wbudowana telefonia
  • list-icon-44 IVR
  • list-icon-48 Kolejkowanie i routing
  • list-icon-46 Nagrywanie rozmów telefonicznych
  • list-icon-9 Konferencje wideo HD
  • list-icon-54 Serwer e-mail
  • list-icon-10 Wsparcie przez botów i AI
  • list-icon-23 Aplikacja mobilna

«Pracownicy mają dostęp do zasobów sieci społecznościowych, komunikatorów internetowych oraz danych z formularzy na stronie internetowej bezpośrednio w aplikacji. Dzięki funkcji Facebook Lead Ads nowe leady z tego serwisu są teraz automatycznie włączane do centrum kontaktów.»

PCWorld

Korzyści z Bitrix24

  • Wszystkie rozmowy w jednym miejscu
  • Kontaktuj się z klientami za pośrednictwem preferowanego kanału
  • Zachowuj się swobodnie, rozmawiając w mediach społecznościowych i messengerze
  • Zbieraj dane klientów w formularzach internetowych CRM
  • Z łatwością zapisuj i pobieraj wszystkie dane
  • Twórz natychmiastowe połączenia na stronie www za pośrednictwem czatów na żywo

Bitrix24 FAQ

Co to jest Bitrix24?

Bitrix24 to internetowa przestrzeń robocza zaprojektowana do współpracy w działach sprzedaży, marketingu, zarządzania projektami i innych działań. Zawiera CRM, zadania, czaty, spotkania online i ponad 30 innych narzędzi.

Jak rozpocząć korzystanie z Bitrix24?

Aby założyć konto, wystarczy wpisać swój adres e-mail, potwierdzić go i to wszystko! Twoje konto Bitrix24 jest gotowe do użycia.

Ile kosztuje Bitrix24?

Bitrix24 posiada 5 planów:

  • FREE. Nieograniczona liczba użytkowników, zawsze darmowy plan, ograniczona funkcjonalność.
  • BASIC. Do 5 użytkowników, 249 zł/mies, doskonale nadaje się do prowadzenia małych firm i zespołów sprzedażowych.
  • STANDARD. Do 50 użytkowników, 499 zł/mies, doskonała współpraca dla całej firmy.
  • PROFESSIONAL. Do 100 użytkowników, 999 zł/mies, maksymalna automatyzacja sprzedaży i procesów biznesowych.
  • ENTERPRISE. Do 10 000 użytkowników, od 1 999 zł/mies, narzędzia transformacji cyfrowej dla dużych firm i przedsiębiorstw.

Pamiętaj, że wszystkie nasze plany są opłacane na podstawie jednolitej stawki, co oznacza, że możesz dodawać coraz więcej użytkowników w ramach limitu planu i nadal płacić tę samą kwotę miesięcznie.

Na jakich urządzeniach mogę korzystać z Bitrix24?

Możesz korzystać z Bitrix24 w dowolnej przeglądarce, w aplikacji desktopowej (dla Windows, Mac, Linux) lub w aplikacji mobilnej (dla iOS lub Android).

Czy moje dane będą bezpieczne w Bitrix24?

Tak bezpieczne, jak to tylko możliwe. Bitrix24 przechowuje dane w 17 centrach danych i na 600 serwerach w Ameryce Północnej i Europie, w zależności od kraju, w którym się znajdujesz. Wszystkie nasze procedury gromadzenia i obsługi danych są w pełni zgodne z RODO.

Jakie są poziomy dostępu w Bitrix24?

Oto istniejące poziomy dostępu:

  • Pracownik/użytkownik. Wszystkim nowym zaproszonym użytkownikom domyślnie ustawiony jest status „pracownik”, o ile administrator nie ustawił inaczej.
  • Kierownik działu. Rozszerzone uprawnienia dostępu do konta. Na przykład tacy użytkownicy zobaczą raporty z zadań swoich podwładnych.
  • Administrator: użytkownik, któremu udzielono dostępu administracyjnego do konta.
  • Użytkownik Extranetu: oznaczony ikoną Extranet i mający ograniczony dostęp do konta.

Zobacz, dlaczego 12 million firm polega na Bitrix24.