INFORMACJE PRAWNE

Bitrix24: narzędzie, które porządkuje prawo

Zacznij już teraz
Bitrix24

Poza reklamą, zarządzaniem pracownikami, analityką i outsourcingiem procesów prawnych, kancelarie mają naprawdę wiele innych spraw. Twoi prawnicy zmagają się z mnóstwem własnych zadań, podczas gdy zespół marketingowy walczy o przewagę konkurencyjną? Bitrix24 zapewnia mocną wewnętrzną strukturę firmy, aby mieć pewność, że wszystko jest zawsze zgodne z prawem.

Funkcje Bitrix24

Każdy zespół prawny może czerpać korzyści z posiadania odpowiednich narzędzi do zarządzania klientami. Nie tylko pomagają one uporządkować duże ilości informacji, ale również usprawniają komunikację w zespołach prawnych, jak i z klientami. Oto niektóre z narzędzi Bitrix24 do zarządzania klientami.

Zadania i projekty

Bitrix24

Zespoły prawne wymagają, aby kierownik projektu miał pewność, że żaden szczegół nie zostanie pominięty. Konfiguruj zadania, aby ułatwić podział projektu i współpracuj w zespołach w celu ich realizacji.

Zacznij już teraz

Komunikacja w czasie rzeczywistym

Bitrix24

Nasze narzędzia do zarządzania klientami ułatwiają komunikację za pomocą wideokonferencji, telefonii i czatów w czasie rzeczywistym.

Zacznij już teraz

Przechowywanie plików online

Bitrix24

Dzięki Bitrix24 można bezpiecznie przechowywać, zarządzać, edytować i udostępniać pliki online. Dostosuj uprawnienia dostępu, aby móc wysyłać dokumenty do klientów i określonych członków zespołu, chroniąc jednocześnie poufne informacje.

Zacznij już teraz

Planowanie i synchronizacja kalendarza

Bitrix24

Twórz osobiste lub grupowe kalendarze, aby zawsze być na bieżąco. Narzędzia do zarządzania klientami pomagają w informowaniu wszystkich.

Zacznij już teraz

CRM

Bitrix24

Zarządzaj relacjami z klientami dzięki notatkom w zadaniach, przypomnieniom, usprawnionej komunikacji i narzędziom do planowania spotkań w Bitrix24.

Zacznij już teraz

HR

Bitrix24

Wspieraj i ułatwiaj pracę zespołu HR. Śledź czas pracy i korzyści dla pracowników, twórz raporty, faktury i nie tylko.

Zacznij już teraz

Automatyzacja marketingu e-mailowego

Bitrix24

Zwiększ wydajność kampanii marketingowej swojej kancelarii prawnej dzięki łatwemu w użyciu, zautomatyzowanemu marketingowi e-mailowemu.

Zacznij już teraz

Zarządzanie pracownikami i obciążeniem pracą

Bitrix24

Kierownik projektu może wyświetlać, tworzyć i zarządzać obciążeniami pracowników w celu realizacji projektów.

Zacznij już teraz

Aplikacja mobilna

Bitrix24

Zarządzaj pracą, zespołem i klientami w podróży za pomocą aplikacji mobilnej Bitrix24.

Zacznij już teraz

Kreator raportów

Bitrix24

Poświęcaj mniej czasu na pisanie raportów i pozwól, aby nasze narzędzia do zarządzania klientami tworzyły je za Ciebie.

Zacznij już teraz
  • Zadania i projekty

  • Komunikacja w czasie rzeczywistym

  • Przechowywanie plików online

  • Planowanie i synchronizacja kalendarza

  • CRM

  • HR

  • Automatyzacja marketingu e-mailowego

  • Zarządzanie pracownikami i obciążeniem pracą

  • Aplikacja mobilna

  • Kreator raportów

Zacznij już teraz
Bitrix24

„Bitrix24 obejmuje narzędzia do zarządzania projektami, obsługi klienta, komunikacji wewnętrznej, a nawet tworzenia stron internetowych. Pomimo tak szerokiej gamy funkcji, Bitrix24 jest niezwykle przystępny cenowo i oferuje stałą miesięczną opłatę dla nieograniczonej liczby użytkowników.”

TechRadar

Korzyści z Bitrix24

Dzięki ponad 35 narzędziom biznesowym, Bitrix24 znacznie ułatwia prowadzenie kancelarii prawnej. Bitrix24 został zaprojektowany w taki sposób, aby można go było płynnie zintegrować ze wszystkimi procesami biznesowymi i pomagać Ci w podejmowaniu właściwych decyzji na każdym kroku.

  • Ulepszone mapowanie procesów biznesowych i optymalizacja wydajności

  • Wykorzystaj automatyzację, aby zaoszczędzić czas poświęcony na administrowanie

  • Współpraca z klientami i zarządzanie relacjami z nimi

  • Oferowanie przejrzystości, aby połączyć klientów z firmą

  • Wysyłanie faktur z CRM jednym kliknięciem

  • Komunikacja i udostępnianie podczas outsourcingu

  • Przechowywanie poufnych dokumentów zablokowanych i zabezpieczonych na dysku

  • Pokonywanie konkurencji dzięki automatyzacji e-mailowych kampanii marketingowych

Zacznij już teraz

4.1/5

G2 badge G2 badge G2 badge G2 badge

4.1/5

Capterra badge

4.1/5

Getapp badge Getapp badge Getapp badge

4.1/5

Software Advice badge Software Advice badge


Bitrix24 FAQ

Co to jest Bitrix24?

solutions-open solutions-close

Bitrix24 to internetowa przestrzeń robocza zaprojektowana do współpracy w działach sprzedaży, marketingu, zarządzania projektami i innych działań. Zawiera CRM, zadania, czaty, spotkania online i ponad 30 innych narzędzi.

Jak rozpocząć korzystanie z Bitrix24?

solutions-open solutions-close

Aby założyć konto, wystarczy wpisać swój adres e-mail, potwierdzić go i to wszystko! Twoje konto Bitrix24 jest gotowe do użycia.

Ile kosztuje Bitrix24?

solutions-open solutions-close

Bitrix24 posiada 5 planów:

  • FREE. Nieograniczona liczba użytkowników, zawsze darmowy plan, ograniczona funkcjonalność.
  • BASIC. Do 5 użytkowników, 249 zł/mies, doskonale nadaje się do prowadzenia małych firm i zespołów sprzedażowych.
  • STANDARD. Do 50 użytkowników, 499 zł/mies, doskonała współpraca dla całej firmy.
  • PROFESSIONAL. Do 100 użytkowników, 999 zł/mies, maksymalna automatyzacja sprzedaży i procesów biznesowych.
  • ENTERPRISE. Do 10 000 użytkowników, od 1 999 zł/mies, narzędzia transformacji cyfrowej dla dużych firm i przedsiębiorstw.

Pamiętaj, że wszystkie nasze plany są opłacane na podstawie jednolitej stawki, co oznacza, że możesz dodawać coraz więcej użytkowników w ramach limitu planu i nadal płacić tę samą kwotę miesięcznie.

Na jakich urządzeniach mogę korzystać z Bitrix24?

solutions-open solutions-close

Możesz korzystać z Bitrix24 w dowolnej przeglądarce, w aplikacji desktopowej (dla Windows, Mac, Linux) lub w aplikacji mobilnej (dla iOS lub Android).

Czy moje dane będą bezpieczne w Bitrix24?

solutions-open solutions-close

Tak bezpieczne, jak to tylko możliwe. Bitrix24 przechowuje dane w 9 centrach danych i na 600 serwerach w Ameryce Północnej i Europie, w zależności od kraju, w którym się znajdujesz. Wszystkie nasze procedury gromadzenia i obsługi danych są w pełni zgodne z RODO.

Jakie są poziomy dostępu w Bitrix24?

solutions-open solutions-close

Oto istniejące poziomy dostępu:

  • Pracownik/użytkownik. Wszystkim nowym zaproszonym użytkownikom domyślnie ustawiony jest status „pracownik”, o ile administrator nie ustawił inaczej.
  • Kierownik działu. Rozszerzone uprawnienia dostępu do konta. Na przykład tacy użytkownicy zobaczą raporty z zadań swoich podwładnych.
  • Administrator: użytkownik, któremu udzielono dostępu administracyjnego do konta.
  • Użytkownik Extranetu: oznaczony ikoną Extranet i mający ograniczony dostęp do konta.

Co sprawia, że Bitrix24 jest lepszy niż 99% innych rozwiązań na rynku?

  • Zastępuje wszystkie Twoje obecne rozwiązania typu SaaS
  • Za darmo na zawsze dla nieograniczonej liczby użytkowników
  • Łatwa migracja danych z innych systemów
  • Jest zintegrowany ze wszystkimi Twoimi ulubionymi rozwiązaniami i aplikacjami
  • Używany, lubiany i cieszący się zaufaniem wśród ponad 15 000 000 użytkowników
  • Opłata stała: przewidywalne koszty, brak cen za pojedynczego użytkownika
features_clear

Integracje

Bitrix24 ma kilkadziesiąt integracji dostępnych w Markecie. Możesz także tworzyć własne aplikacje za pomocą naszego REST API.

img_logo_mobile

Zobacz, dlaczego 15 milionów firm polega na Bitrix24.

Zacznij już teraz
Bitrix24