Brak powodzenia w biznesie z powodu nieporozumień, długiego czasu reakcji i niewykorzystanych możliwości? Nasze rozwiązanie CRM stawia klientów w centrum Twojej firmy i dzięki temu zapewnia Ci przestrzeń do rozwoju i doskonalenia. Pomagając im, pomagasz również sobie.
Zwiększ wydajność działalności, realizuj więcej sprzedaży, zarządzaj tysiącami interakcji z klientami jednocześnie i bądź w pełni świadom potrzeb klientów, a to wszystko dzięki oprogramowaniu CRM Bitrix24. Dzięki Bitrix24 będziesz rządzić w złożonym świecie relacji z klientami bez utraty kontroli.
Posiadanie niezawodnego CRM to ważny element sukcesu działu sprzedaży. Bitrix24 oferuje wiele funkcji pozwalających usprawnić komunikację, skuteczniej śledzić postępy i pracować wydajniej. Nasza platforma dostarcza narzędzia CRM, kalendarze, pocztę elektroniczną, sieci społecznościowe i nie tylko. Przy tak wielu cennych funkcjach trudno jest określić, dlaczego akurat Twojej firmie spodoba się nasz CRM, ale oto niektóre z najpopularniejszych funkcji dostępnych w Bitrix24.
Inne narzędzia ważne w kontakcie z klientami obejmują zarządzanie mediami społecznościowymi. Nasze narzędzia do zarządzania klientami obsługują najpopularniejsze platformy i sieci. Dzięki temu możesz pomagać klientom w sposób najlepiej odpowiadający ich potrzebom. Gdy klienci czują się wysłuchani i docenieni, chętniej wracają po Twoje produkty i usługi. Są też bardziej skłonni polecić Twoją firmę innym.
Zarejestruj się za darmoRaportowanie stało się szybsze i łatwiejsze. Dzięki naszemu narzędziu do zarządzania projektami można zaoszczędzić dużo czasu i energii, tworząc spersonalizowane raporty dla klientów i kierownictwa. Ponieważ wszystkie wymagane informacje są scentralizowane w jednym miejscu, można tworzyć zaawansowane raporty za pomocą zaledwie kilku kliknięć.
Zarejestruj się za darmoZarządzanie lejkami sprzedażowymi to duże wyzwanie. System CRM, który może monitorować postępy potencjalnych klientów, to świetny sposób na umożliwienie zespołom sprzedażowym monitorowania progresu. Im lepsze zarządzanie lejkami sprzedażowymi, tym skuteczniej może pracować zespół sprzedażowy. Dzięki Bitrix24 zespoły mają wszystkie potrzebne narzędzia w jednym programie.
Zarejestruj się za darmoDzięki Bitrix24 tworzenie faktur jest łatwiejsze. Nasze oprogramowanie nie tylko pomaga w tworzeniu faktur, ale również śledzi czas i projekty dla poszczególnych klientów. Mając wszystkie informacje w jednym miejscu, menedżerowie i księgowi mogą łatwo komunikować ceny, przeglądać lub tworzyć umowy i wysyłać faktury do zapłaty. Jeśli klient prosi o zestawienie kosztów produktów lub usług, można je szybko odnaleźć w oprogramowaniu CRM.
Zarejestruj się za darmoWażnym elementem pozyskiwania leadów jest przechowywanie informacji do celów monitorowania. Bitrix24 pomaga w zarządzaniu informacjami w celu lepszego zarządzania i śledzenia leadów. Użytkownicy mogą monitorować przemieszczanie się leadów w lejku sprzedażowym. Jeśli potrzebujesz pomocy w pozyskiwaniu leadów za pośrednictwem formularzy internetowych, Bitrix24 również przychodzi z pomocą. Wystarczy użyć naszych narzędzi na swojej stronie internetowej, aby poprosić odwiedzających o dane.
Zarejestruj się za darmoKomunikacja w firmie jest kluczem do pracy zespołowej. Dzięki Bitrix24 dostępnych jest wiele kanałów komunikacji, aby wszyscy byli poinformowani na bieżąco. Od czatów na żywo i komentarzy w zadaniach, po wbudowane usługi telefonii do połączeń online — nie ma powodu, dla którego członkowie zespołu nie powinni się ze sobą komunikować. Jeśli szukasz wielokanałowej komunikacji z klientami, to oferujemy wiele możliwości.
Zarejestruj się za darmoDeleguj część zadań funkcjom automatyzacji marketingu Bitrix24. Utwórz e-mailową kampanię marketingową i użyj narzędzi, aby wysyłać wiadomości zgodnie z harmonogramem. Twórz niestandardowe szablony zadań do automatycznego odnawiania się co tydzień, miesiąc lub utwórz dostosowany harmonogram. W ten sposób zadania i działania marketingowe są wykonywane bardziej konsekwentnie i nigdy nie zostaną zapominane.
Zarejestruj się za darmoJeśli Twoja firma jest mała, możesz potrzebować dodatkowej pomocy. Dzięki botom i sztucznej inteligencji za pośrednictwem Bitrix24 Twoja firma zyska więcej zasobów i narzędzi do pomocy w obsłudze klienta. Wykorzystanie na stronie botów i sztucznej inteligencji do odpowiadania na typowe pytania klientów za pośrednictwem funkcji czatu daje pracownikom czas na inne zadania.
Zarejestruj się za darmoIm więcej danych wykorzystują firmy, tym lepsze decyzje podejmują. Jednym z naszych narzędzi oprogramowania CRM jest śledzenie analityki sprzedaży. Zespoły sprzedażowe potrzebują danych, aby śledzić leady i wiedzieć jakie taktyki się sprawdzają, skąd pochodzą klienci i nie tylko. Oprogramowanie CRM nie tylko pomaga zespołom sprzedażowym w opracowywaniu strategii, ale także menedżerom w opracowywaniu budżetów na dany rok.
Zarejestruj się za darmoZabierz Bitrix24 ze sobą w podróż. Dzięki łatwej w obsłudze aplikacji mobilnej każdy członek zespołu może z poziomu smartfona mieć dostęp do wszystkich funkcji oferowanych przez Bitrix24 na komputerze. Posiadanie aplikacji mobilnej zapewnia większą elastyczność pracy z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. Ponieważ informacje są dostępne w chmurze, nie zajmują one również pamięci. Jeśli firma zależy od pracowników przebywających w wielu lokalizacjach, przebywających na spotkaniach z klientami, pracujących w podróży lub z domu, dostęp do wszystkich narzędzi oprogramowania CRM za pośrednictwem aplikacji mobilnej to fantastyczna korzyść.
Zarejestruj się za darmoBitrix24 to narzędzie CRM, którego Twoja firma potrzebuje, aby poprawić wydajność. Lepsza organizacja to klucz do rozwoju firmy. Jest też wówczas więcej szans na komunikację między zespołami a klientami. Zespoły sprzedażowe i kierownictwo lubią Bitrix24, ponieważ mogą obserwować przemieszczanie klienta w lejku sprzedażowym i analizować informacje. Dzięki możliwości umieszczania notatek pracownicy są na bieżąco informowani o wszystkich interakcjach z klientem.
Zarejestruj się za darmo„Bitrix24 obejmuje narzędzia do zarządzania projektami, obsługi klienta, komunikacji wewnętrznej, a nawet tworzenia stron internetowych. Pomimo tak szerokiej gamy funkcji, Bitrix24 jest ciągle niezwykle przystępny cenowo.”
TechRadar
Wiele funkcji dostępnych dla firm za pośrednictwem Bitrix24 pomaga w działaniach marketingowych. Utrzymanie komunikacji i usprawnienie organizacji to tylko niektóre z korzyści, jakie firmy czerpią z naszego oprogramowania CRM. Te i inne korzyści sprawiają, że ponad 15 milionów firm wybrało Bitrix24 jako dostawcę CRM. Istnieje zbyt wiele korzyści, by wszystkie wymienić, ale oto niektóre z najpopularniejszych zalet Bitrix24.
Uzyskiwanie pełnej informacji o interakcjach z klientami dzięki konfigurowalnym raportom i łatwemu dostępowi do danych.
Wizualizacja działań sprzedażowych i konwersja leadów za pośrednictwem lejka sprzedażowego.
Budowanie trwałych relacji z klientami dzięki spersonalizowanym ofertom i fakturom.
Zdobywanie leadów z wielu źródeł: formularzy internetowych, komunikatorów, e-maili i mediów społecznościowych.
Prowadzenie, zarządzanie i komunikacja w podróży.
Tworzenie możliwości i głębszych relacji dzięki kampaniom e-mailowym.
Bitrix24 mogą stosować firmy każdej wielkości i z każdej branży. Korzystanie z oprogramowania CRM to przywilej nie tylko dla dużych firm. Zaprojektowaliśmy naszą platformę tak, aby nawet firma prowadzona tylko przez właściciela mogła czerpać korzyści z funkcji. Marketing to trudne wyzwanie, dlatego warto przyjrzeć się wszystkim narzędziom, które zwiększają wydajność i zwrot z inwestycji (ROI). Większość funkcji jest również oferowana w bezpłatnej wersji Bitrix24, więc firma nie musi osiągać dużych zysków, aby z nich korzystać.
Najlepsze w oprogramowaniu CRM Bitrix24 jest to, że można je dostosować. Jeśli znasz inne narzędzia marketingowe lub komunikacyjne, które lubi Twoja firma, możesz je łatwo dodać do platformy Bitrix24. Połączenie wszystkich narzędzi w jednym miejscu jest wygodne dla firm, które chcą korzystać z wielu narzędzi oprogramowania CRM. Wszystko jest łatwiejsze w dostępie, organizacji i zarządzaniu. Firmy mogą nawet łączyć własne aplikacje z platformą.
Dzięki Bitrix24 zyskujesz całą społeczność użytkowników, którzy pomagają sobie nawzajem. Nigdy nie czuj się samotnie, gdy próbujesz dowiedzieć się, jak najlepiej wdrożyć oprogramowanie CRM. W przypadku firm, które potrzebują dodatkowej pomocy we wdrażaniu lub rozwiązywaniu problemów z platformą, partnerzy naszego produktu służą pomocą. Są to doświadczeni firmy przeszkoleni do pomocy w razie wszelkich pytań. Dzięki dogodnym lokalizacjom na całym świecie Bitrix24 pomaga w najbardziej optymalny sposób. Możliwe są nawet demonstracje możliwości, jeśli chcesz zobaczyć, jak działają narzędzia naszego systemu CRM.
Bitrix24 to internetowa przestrzeń robocza zaprojektowana do współpracy w działach sprzedaży, marketingu, zarządzania projektami i innych działań. Zawiera CRM, zadania, czaty, spotkania online i ponad 30 innych narzędzi.
Aby założyć konto, wystarczy wpisać swój adres e-mail, potwierdzić go i to wszystko! Twoje konto Bitrix24 jest gotowe do użycia.
Bitrix24 posiada 5 planów:
Pamiętaj, że wszystkie nasze plany są opłacane na podstawie jednolitej stawki, co oznacza, że możesz dodawać coraz więcej użytkowników w ramach limitu planu i nadal płacić tę samą kwotę miesięcznie.
Możesz korzystać z Bitrix24 w dowolnej przeglądarce, w aplikacji desktopowej (dla Windows, Mac, Linux) lub w aplikacji mobilnej (dla iOS lub Android).
Tak bezpieczne, jak to tylko możliwe. Bitrix24 przechowuje dane w 9 centrach danych i na 600 serwerach w Ameryce Północnej i Europie, w zależności od kraju, w którym się znajdujesz. Wszystkie nasze procedury gromadzenia i obsługi danych są w pełni zgodne z RODO.
Oto istniejące poziomy dostępu:
Bitrix24 ma kilkadziesiąt integracji dostępnych w Markecie. Możesz także tworzyć własne aplikacje za pomocą naszego REST API.