Telefonia

Jeden system do komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej

Skroluj

Telefon dzwoni, ale masz problem z uzupełnieniem informacji o kliencie w bazie danych? Gdyby tylko był sposób na zintegrowanie twojego systemu telefonicznego z CRM! Nasze rozwiązanie telefoniczne robi dokładnie to i nawet więcej: nigdy nie przegapisz żadnego połączenia i nie zapomnisz zapisać uzyskane informacji o kliencie. Śledź każdą rozmowę, a następnie przechowuj informację o niej bezpośrednio w naszym CRM do następnego wykorzystania. Dzięki Bitrix24 perfekcyjna obsługa klienta staje się prosta.

Funkcje Bitrix24

  • System Telefonów Biznesowych
  • Numer telefonu przekaźnika
  • Wynajem numeru
  • Zachowaj swój obecny numer
  • Obsługa telefonii SIP i softphone
  • Dzwonienie do współpracowników
  • Dzwonienie do klientów przez CRM
  • Widget oddzwaniania
  • Wbudowana telefonia

«Oprogramowanie może być integrowane z telefonią VoIP, przy czym istnieje możliwość wynajęcia numerów albo połączenia systemu z lokalną centralką PBX.»

PCWorld

Korzyści z Bitrix24

  • Połączenia międzynarodowe w cenie krajowych
  • Bez żadnych instalacji ani dodatków
  • Nadaje się do wszystkich popularnych urządzeń SIP
  • Elastyczne ustawienia sprzedaży i obsługi klienta, od kolejek i przekazywania do godzin pracy telefonu i czarnych list
  • Wybierz wszystkich dostępnych pracowników za pomocą jednego połączenia
  • Zmień obecny system telefoniczny na nowy, ale zachowaj numer, który już masz na wizytówkach

Zobacz, dlaczego 6 million firm polega na Bitrix24.