Telefonia

Jeden system do komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej

Skroluj

Telefon dzwoni, ale masz problem z uzupełnieniem informacji o kliencie w bazie danych? Gdyby tylko był sposób na zintegrowanie twojego systemu telefonicznego z CRM! Nasze rozwiązanie telefoniczne robi dokładnie to i nawet więcej: nigdy nie przegapisz żadnego połączenia i nie zapomnisz zapisać uzyskane informacji o kliencie. Śledź każdą rozmowę, a następnie przechowuj informację o niej bezpośrednio w naszym CRM do następnego wykorzystania. Dzięki Bitrix24 perfekcyjna obsługa klienta staje się prosta.

telephony_notebook

Funkcje Bitrix24

  • list-icon-38 System Telefonów Biznesowych
  • list-icon-38 Numer telefonu przekaźnika
  • list-icon-38 Wynajem numeru
  • list-icon-38 Zachowaj swój obecny numer
  • list-icon-38 Obsługa telefonii SIP i softphone
  • list-icon-38 Dzwonienie do współpracowników
  • list-icon-38 Dzwonienie do klientów przez CRM
  • list-icon-38 Widget oddzwaniania
  • list-icon-38 Wbudowana telefonia

«Oprogramowanie może być integrowane z telefonią VoIP, przy czym istnieje możliwość wynajęcia numerów albo połączenia systemu z lokalną centralką PBX.»

PCWorld

Korzyści z Bitrix24

  • Połączenia międzynarodowe w cenie krajowych
  • Bez żadnych instalacji ani dodatków
  • Nadaje się do wszystkich popularnych urządzeń SIP
  • Elastyczne ustawienia sprzedaży i obsługi klienta, od kolejek i przekazywania do godzin pracy telefonu i czarnych list
  • Wybierz wszystkich dostępnych pracowników za pomocą jednego połączenia
  • Zmień obecny system telefoniczny na nowy, ale zachowaj numer, który już masz na wizytówkach

Bitrix24 FAQ

Co to jest Bitrix24?

Bitrix24 to internetowa przestrzeń robocza zaprojektowana do współpracy w działach sprzedaży, marketingu, zarządzania projektami i innych działań. Zawiera CRM, zadania, czaty, spotkania online i ponad 30 innych narzędzi.

Jak rozpocząć korzystanie z Bitrix24?

Aby założyć konto, wystarczy wpisać swój adres e-mail, potwierdzić go i to wszystko! Twoje konto Bitrix24 jest gotowe do użycia.

Ile kosztuje Bitrix24?

Bitrix24 posiada 5 planów:

  • FREE. Nieograniczona liczba użytkowników, zawsze darmowy plan, ograniczona funkcjonalność.
  • BASIC. Do 5 użytkowników, 249 zł/mies, doskonale nadaje się do prowadzenia małych firm i zespołów sprzedażowych.
  • STANDARD. Do 50 użytkowników, 499 zł/mies, doskonała współpraca dla całej firmy.
  • PROFESSIONAL. Do 100 użytkowników, 999 zł/mies, maksymalna automatyzacja sprzedaży i procesów biznesowych.
  • ENTERPRISE. Do 10 000 użytkowników, od 1 999 zł/mies, narzędzia transformacji cyfrowej dla dużych firm i przedsiębiorstw.

Pamiętaj, że wszystkie nasze plany są opłacane na podstawie jednolitej stawki, co oznacza, że możesz dodawać coraz więcej użytkowników w ramach limitu planu i nadal płacić tę samą kwotę miesięcznie.

Na jakich urządzeniach mogę korzystać z Bitrix24?

Możesz korzystać z Bitrix24 w dowolnej przeglądarce, w aplikacji desktopowej (dla Windows, Mac, Linux) lub w aplikacji mobilnej (dla iOS lub Android).

Czy moje dane będą bezpieczne w Bitrix24?

Tak bezpieczne, jak to tylko możliwe. Bitrix24 przechowuje dane w 17 centrach danych i na 600 serwerach w Ameryce Północnej i Europie, w zależności od kraju, w którym się znajdujesz. Wszystkie nasze procedury gromadzenia i obsługi danych są w pełni zgodne z RODO.

Jakie są poziomy dostępu w Bitrix24?

Oto istniejące poziomy dostępu:

  • Pracownik/użytkownik. Wszystkim nowym zaproszonym użytkownikom domyślnie ustawiony jest status „pracownik”, o ile administrator nie ustawił inaczej.
  • Kierownik działu. Rozszerzone uprawnienia dostępu do konta. Na przykład tacy użytkownicy zobaczą raporty z zadań swoich podwładnych.
  • Administrator: użytkownik, któremu udzielono dostępu administracyjnego do konta.
  • Użytkownik Extranetu: oznaczony ikoną Extranet i mający ograniczony dostęp do konta.

Zobacz, dlaczego 12 million firm polega na Bitrix24.