BLOG Aktualności

Łączenie deali

1 min czytania
Zespół Bitrix24
30 grudnia 2019
Odświezone: 26 grudnia 2019
Łączenie deali
Czasami się zdarza, że informacje o tym samym kliencie trafiają do CRM z różnych kanałów komunikacji. W rezultacie masz kilka deali dotyczących tego samego klienta lub zamówionego przez niego produktu.

Aby połączyć deale, kliknij CRM> Deale> Lista. Wybierz deale, które chcesz połączyć, i wybierz opcję Połącz w menu działań. Przed łączeniem deali musisz wybrać deal, który będzie używany jako deal podstawowy. Zobaczyć wynik łączenia możesz po lewej stronie.
Ta opcja jest dostępna dla subskrybentów CRM +, Standard i Professional. Dowiedz się więcej w artykule Helpdesk.

Najpopularniejsze
Aktualności
Webinaria prowadzone przez Partnerów Bitrix24 – listopad 2023
Aktualności
Skaner kodów kreskowych Bitrix24
Aktualności
Jak utworzyć i wysłać dokument elektroniczny do podpisu w Bitrix24
Aktualności
Nowe reguły automatyzacji usprawniające współpracę w zespole
Aktualności
Skonfiguruj Analitykę BI w Bitrix24

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24 to miejsce, w którym każdy może komunikować się, współpracować przy zadaniach i projektach, zarządzać klientami i robić o wiele więcej.

Załóż konto
Może Ci się również spodobać
Zmiany w Zarządzaniu Asortymentem Bitrix24
Aktualności
Zmiany w Zarządzaniu Asortymentem Bitrix24
2 min czytania
Jak Podłączyć Kalendarz Google na Urządzeniu Mobilnym?
Aktualności
Jak Podłączyć Kalendarz Google na Urządzeniu Mobilnym?
1 min czytania
CRM Dzisiaj Twoja Obecność w Internecie dzięki Stronom Internetowym Bitrix24
Aktualności
CRM Dzisiaj Twoja Obecność w Internecie dzięki Stronom Internetowym Bitrix24
1 min czytania