Aktualności

Łączenie deali

Łączenie deali
Tatiana Trushnikova
grudnia 30, 2019
Odświezone: grudnia 26, 2019
Czasami się zdarza, że informacje o tym samym kliencie trafiają do CRM z różnych kanałów komunikacji. W rezultacie masz kilka deali dotyczących tego samego klienta lub zamówionego przez niego produktu.

Aby połączyć deale, kliknij CRM> Deale> Lista. Wybierz deale, które chcesz połączyć, i wybierz opcję Połącz w menu działań. Przed łączeniem deali musisz wybrać deal, który będzie używany jako deal podstawowy. Zobaczyć wynik łączenia możesz po lewej stronie.
Ta opcja jest dostępna dla subskrybentów CRM +, Standard i Professional. Dowiedz się więcej w artykule Helpdesk.

Bezpłatnie. Nieograniczone. Online.
Bitrix24 to miejsce, w którym każdy może komunikować się, współpracować przy zadaniach i projektach, zarządzać klientami i robić o wiele więcej.
You may also like
Aktualności
Zwiększenie wydajności strony
Aktualności
Uproszczony sposób aktualizacji planu taryfowego
Aktualności
Aktualizacje Bitrix24: Praca z Produktami
Strony
Uprawnienia dostępu w Bitrix24.Strony