Łączenie deali

1 min czytania
Zespół Bitrix24
30 grudnia 2019
Odświezone: 26 grudnia 2019
Łączenie deali
Czasami się zdarza, że informacje o tym samym kliencie trafiają do CRM z różnych kanałów komunikacji. W rezultacie masz kilka deali dotyczących tego samego klienta lub zamówionego przez niego produktu.

Aby połączyć deale, kliknij CRM> Deale> Lista. Wybierz deale, które chcesz połączyć, i wybierz opcję Połącz w menu działań. Przed łączeniem deali musisz wybrać deal, który będzie używany jako deal podstawowy. Zobaczyć wynik łączenia możesz po lewej stronie.
Ta opcja jest dostępna dla subskrybentów CRM +, Standard i Professional. Dowiedz się więcej w artykule Helpdesk.

Najpopularniejsze
Aktualności
Praca z dokumentami w Google Docs w Bitrix24
CRM
Proaktywny CRM w aplikacji mobilnej Bitrix24
Aktualności
Webinaria prowadzone przez Partnerów Bitrix24 - marzec 2024
CRM
Monitorowanie i kontrola pracownika dzięki regułom i wyzwalaczom w CRM
CRM
Praca z leadami w mobilnym CRM
Może Ci się również spodobać
Artykuły
Webinaria
Glosariusz

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24 to miejsce, w którym każdy może komunikować się, współpracować przy zadaniach i projektach, zarządzać klientami i robić o wiele więcej.

Załóż konto
Może Ci się również spodobać
Nowy Bitrix24.Market
Aktualności
Nowy Bitrix24.Market
1 min czytania
Webinaria prowadzone przez Partnerów Bitrix24 - luty 2023
Aktualności
Webinaria prowadzone przez Partnerów Bitrix24 - luty 2023
2 min czytania
Webinaria prowadzone przez Partnerów Bitrix24 - marzec 2023
Aktualności
Webinaria prowadzone przez Partnerów Bitrix24 - marzec 2023
2 min czytania