- Ekran główny
- Sales and CRM
-
REST Activity - Expands business process capabilities
REST Activity - Expands business process capabilities
The application is designed to expand the functionality of business processes by accessing the Bitrix24 REST API.
Instaluj
Za darmo
-
OcenaZbyt mało ocen
-
Instalacje852
-
TwórcaDGTOR
Opis
REST Activity is an application for extending the functionality of the standard Bitrix24 business process designer.
Using the application, you can access the Bitrix24 REST API from business processes.
What scenarios can be implemented:
- Create new invoice
- Return invoice data
- Get filter data from CRM
- Get filter data from Bitrix24 lists
- Create or change a calendar event
- Pause less than 10 minutes
- Send message to chat
- And much more
The first version for sending requests and receiving data, uses only JSON (syntax sensitive). Examples can be found in the documentation.
The first version is completely free.
Plan for the second version:
- Increasing documentation and use cases
- Improvement of the application interface and actions in the designer of business processes
- Error handler
Wsparcie techniczne
You can send any question to our email at support@dgtor.tech
We will answer you within 24 hours.
We will answer you within 24 hours.
Instrukcja instalacji
Configuring REST activity actions
- Select "REST Activity" in the "Application actions" block inside the business process designer.
In action settings:
- In the REST-method field, specify the required method. Methods are available in the documentation for REST Help
- In the REST request parameters field, specify the request parameters in JSON format.
The validity of the parameters can be checked on the website jsonformatter.curiousconcept.com - In the JSONPath field, specify expressions to filter the query results and get the required data.
For available filtering expressions, see: JSONPath - If the answer is multiple and you need to get more than 50 records, then in the field "Get more than 50 items?" put the value Yes
- Set the waiting period. Do not leave the field empty to avoid freezing of the business process.
Minimum 10 minutes.
- In the REST-method field, specify the required method. Methods are available in the documentation for REST Help
- Select "[REST Actions] Pause execution" in the "Application actions" block inside the business process designer.
- In action settings:
- In the "Timeout in seconds" field, specify the timeout in seconds from 1 to 300
- Set the waiting period. Do not leave the field empty to avoid freezing of the business process. Minimum 10 minutes.
Bezpieczeństwo danych
REST Activity - Expands business process capabilities
Aplikacja prosi o zezwolenie na dostęp do danych:
CRM
pełen dostęp: wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie leadów, kontaktów, firm, dealów, faktur, ofert, aktywności, pól użytkownika itp.
Dysk
pełen dostęp: wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie przestrzeni, folderów i plików
Listy
pełen dostęp: wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie list, sekcji, pozycji i pól pozycji
Umowy
ograniczony dostęp: wyświetlanie umów i dodawanie zgód użytkowników
Strony
pełen dostęp: wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie witryn, bloków, szablonów witryn i bloków; publikowanie i cofanie publikacji witryn i stron witryn
Zadania
pełen dostęp: wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie zadań, list kontrolnych, komentarzy, plików, zależności, kosztów; wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie etapów
Wysyłki
pełny dostęp: przeglądaj, twórz, edytuj i usuwaj przesyłki, usługi dodatkowe i obsługę przesyłek do zamówień w sklepie internetowym
Intranet
nieużywane w aplikacjach
Kalendarz
pełen dostęp: wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie kalendarzy, wydarzeń kalendarzowych, spotkań, rezerwacji zasobów
Telefonia
ograniczony dostęp: wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie linii połączeń wychodzących; wyszukiwanie klientów CRM według numeru telefonu; wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie linii SIP; zarządzanie okienkiem informacyjnym połączeń i wyświetlanie statystyk połączeń
Użytkownicy
pełen dostęp: wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie użytkowników
Aktualności
pełen dostęp: dodawanie, edytowanie i usuwanie postów w Aktualnościach, komentarzy i odbiorców
Komunikator
pełen dostęp: wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie dostawców wiadomości; odczytywanie wiadomości przesłanych do wysłania
Sklep online
pełen dostęp: wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie zamówień, właściwości zamówień; statusy zamówień, dostawy i płatności; wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie pozycji z koszyka sklepowego itp.
Grupy robocze
pełen dostęp: wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie grup roboczych; zarządzanie użytkownikami
Usługi e-mail
pełen dostęp: wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie opisów usług poczty elektronicznej
Kasy fiskalne
pełen dostęp: wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie kas fiskalnych oraz procedur obsługi kas fiskalnych dla zamówień ze sklepu online
Otwarte kanały
pełen dostęp: wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie konektorów; wyświetlanie i edytowanie ustawień Otwartych kanałów; zarządzanie agentami Otwartych kanałów itp.
Struktura Firmy
pełen dostęp: wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie działów
Proces Biznesowy
pełen dostęp: wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie działań workflowów, reguł automatyzacji i wyzwalaczy; wyświetlanie listy zadań; uruchamianie workflowów
Katalog produktów
pełen dostęp: dodawanie, edytowanie i usuwanie katalogów produktów, cen, produktów, ofert, magazynów itp.
Systemy płatności
pełen dostęp: wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie systemów płatności za faktury CRM i procedur obsługi systemów płatności; zamówienia ze sklepu online
Centrum kontaktowe
widżety: dodawanie, usuwanie i edytowanie widżetów
Kreator dokumentów
pełen dostęp: wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie szablonów dokumentów, dokumentów, szablonów automatycznego numerowania, uprawnień dostępu do szablonów i dokumentów
Repozytorium danych
pełen dostęp: wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie przestrzeni, pozycji i pól pozycji
Czat i Powiadomienia
pełen dostęp: wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie czatów i wiadomości; łączenie użytkowników z czatami; edytowanie czatów; odczytywanie wiadomości z czatów
Rozpoznawanie twarzy
pełen dostęp: wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie zdjęć; identyfikacja pracowników i klientów
Użytkownicy (minimum)
odczytywanie listy użytkowników i nazw bez danych kontaktowych
Zarządzanie czasem pracy
ograniczony dostęp: czasy zarejestrowania i wyrejestrowania; włączanie i wyłączanie raportowania; wyświetlanie raportów
Użytkownicy (podstawowe)
odczytywanie listy użytkowników i danych kontaktowych
Niestandardowe pola użytkownika
pełen dostęp: odczyt, dodawanie, edycja i usuwanie niestandardowych pól w profilach użytkowników
Ustawienia pól niestandardowych
pełny dostęp: przeglądaj, twórz, edytuj i usuwaj ustawienia pól niestandardowych niektórych modułów
Zadania (rozszerzone uprawnienia)
nieużywane w aplikacjach
Telefonia (połączenia wychodzące)
ograniczony dostęp: wykonywanie połączeń wychodzących za pomocą zintegrowanej telefonii
Tworzenie i zarządzanie botami Czatu
pełen dostęp: wyświetlanie, tworzenie, edytowanie i usuwanie czatbotów, ich poleceń i wiadomości; łączenie czatbotów z czatami; edytowanie czatów; odczytywanie wiadomości z czatów
Robotyczna automatyzacja procesów (RPA)
pełen dostęp: wyświetlanie, dodawanie, edytowanie i usuwanie workflowów, etapów i pozycji w harmonogramie; uruchamianie aktywności
Komunikator (bez dostępu do kanału usług użytkownika)
nieużywane w aplikacjach
Ocena
5 /5
5 gwiazdek
1
4 gwiazdki
0
3 gwiazdki
0
2 gwiazdki
0
1 gwiazdka
0
Opinie
Łącznie opinii: 1
Tech Titan S.
16.10.2023
This functions exceptionally well. It enables you to accomplish much more within Bitrix,... więcej
Odpowiedź twórcy
06.12.2024
If you imagine Bitrix24 as an iceberg, then the REST API is its underwater part :)
Thank you for the high rating. We hope to re... więcej
Tech Titan S.
16.10.2023
This functions exceptionally well. It enables you to accomplish much more within Bitrix, even surpassing the limitations set by Bitrix themselves. It truly opens up a whole new realm of possibilities.
Odpowiedź twórcy
06.12.2024
If you imagine Bitrix24 as an iceberg, then the REST API is its underwater part :)
Thank you for the high rating. We hope to return to your market soon.
Thank you for the high rating. We hope to return to your market soon.