W tym artykule dowiesz się jak tryb testowania reguł automatyzacji może Ci pomóc podczas pracy z CRM.
W tym artykule uzyskasz więcej informacji na temat formularza danych kontaktowych na czacie na żywo, jak wysłać formularz CRM do klienta za pomocą Centrum Sprzedaży i czatu.
Formularze CRM Bitrix24 można osadzić na dowolnej stronie internetowej. Przeczytaj nasz artykuł i dowiesz się w jaki sposób Twoi klienci mogą skontaktować się z firmą bezpośrednio przez witrynę, aby uzyskać potrzebne informacji w dowolnej chwili.
Zupełnie nowy kreator formularzy CRM od teraz daje możliwość korzystania z mnóstwa nowych funkcji i jest dostosowany do wszystkich potrzeb naszych użytkowników.
Nowości konfigurowania w CRM Bitrix24: nowe reguły automatyzacji i wyzwalacze w CRM.
Połącz swoją skrzynkę pocztową Gmail ze skrzynką konta Bitrix24 i zawsze będziesz miał dostęp do wszystkich ważnych wiadomości bespośrednio w portalu Bitrix24.
W nastym artykule możesz dowiedzieć się jak skonfigurować najlepsze narzędzie e-mail marketingu, aby w skuteczny sposób pracować z potencjalnymi klientami.
W Bitrix24 istnieje możliwość skonfigurować formularz klienta dla określonych pracowników i działów (na przykład operatorów Call Center i menedżerów sprzedaży) dzięki widokom CRM. To narzędzie służy do ułatwienia pracy z dokumentami. Jak to działa? Przeczytaj w naszym artykule.