Blog Działania: Zadania

Działania: Zadania

CRM
Agata Jagiełło
1 min
815
Zaktualizowano: 03 czerwca 2020
Agata Jagiełło
Zaktualizowano: 03 czerwca 2020
Działania: Zadania
Drogi użytkowniku Bitrix24,

Zadania to wiele przydatnych narzędzi, ułatwiających wykonywanie codziennych czynności w firmie. Teraz możesz zautomatyzować swoją pracę dzięki nowym Działaniom, które zostały wprowadzone do tego bloku w Bitrix24.

W Zadaniach Bitrix24 możesz ustawić takie Działania jak:

  • dodatkowe informacje
  • odczyt elementu
  • akceptacja elementu
  • prośba o dodatkowe informacje (która może zostać odrzucona)
Więcej informacji na temat Działań w Zadaniach i możliwości, jakie one dają, znajdziesz w artykule HelpDesk.

Zautomatyzuj swoje procesy razem z Bitrix24!
Najpopularniejsze
Aktualności
Tworzenie i edytowanie obrazów na Twojej stronie z CoPilot
Aktualności
CoPilot Pro: nowe możliwości
Centrum kontaktowe
Efektywna komunikacja z klientami: możliwości WhatsApp Edna.io w Bitrix24
Aktualności
Efektywne zarządzanie kampaniami e-mailowymi w Bitrix24
Aktualności
Nowość w Bitrix24: Segmentacja Bazy Klientów i Ograniczenie Widoczności Pól Niestandardowych w CRM
Może Ci się również spodobać
Artykuły
Webinaria
Glosariusz

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24 to miejsce, w którym każdy może komunikować się, współpracować przy zadaniach i projektach, zarządzać klientami i robić o wiele więcej.

Załóż konto
Może Ci się również spodobać
Tryby CRM w Bitrix24
CRM
Tryby CRM w Bitrix24
1 min
Jak Odbierać Płatności w CRM
CRM
Jak Odbierać Płatności w CRM
1 min
Nowe Możliwości Faktur
CRM
Nowe Możliwości Faktur
1 min