Te artykuły napisane zarówno przez członków naszego zespołu, jak i zaproszonych ekspertów, pomogą Ci odkryć sposoby na maksymalne wykorzystanie obsługi klienta.
All categories
W tym artykule przyjrzymy się wskaźnikowi utrzymania klienta, narzędziom, z których możesz korzystać, aby zwiększyć utrzymanie klientów, niektórym klasycznym strategiom i oczywiście dowiemy się dlaczego cały ten temat jest taki istotny.
9 min
14 sierpnia 2024
Czym jest zarządzanie komunikacją z klientem? Gdy chodzi o obsługę klienta, najważniejsza jest komunikacja, raczej skuteczna komunikacja z klientem. Wynikiem powinien być klient zadowolony z rozwiązania lub zadowolony z podjęcia dalszych kroków prowadzących do rozwiązania.
6 min
06 lutego 2025
Podaj adres e-mail, aby pobrać kompleksową listę najważniejszych promptów AI.
Poczuj puls cyfrowej pracy. Sprawdź, jak różnią się regionalne style korzystania z emotikon i kiedy w tygodniu rośnie pozytywne nastawienie. Zobacz, w jaki sposób reakcje i ekspresyjna komunikacja wzmacniają zaangażowanie zespołów oraz kulturę organizacyjną.
11 min
Przeanalizowaliśmy dane, trendy i opinie klientów z różnych branż – od IT po edukację. Dowiedz się, dlaczego tak wiele firm wybiera Bitrix24 jako kompleksową przestrzeń roboczą i jak dzięki temu oszczędzają czas, pieniądze i zwiększają produktywność. Sprawdź wnioski i zobacz, czy Bitrix24 to rozwiązanie dla Twojej firmy!
10 min
Zastąp wiele usług i aplikacji jednym obszarem roboczym online, który zawiera wszystko, czego potrzebujesz do zarządzania sprzedażą, klientami, projektami i zespołem.