Te artykuły napisane zarówno przez członków naszego zespołu, jak i zaproszonych ekspertów, pomogą Ci odkryć sposoby na maksymalne wykorzystanie Twojego CRM.
All categories
Jeśli rozważasz wdrożenie CRM i zatrudnienie specjalisty ds. CRM, ten artykuł będzie dla Ciebie bardzo przydatny. Dowiedz się, jakimi cechami i umiejętnościami powinien się wyróżniać idealny kandydat na stanowisko specjalisty ds. CRM.
7 min
14 sierpnia 2024
Podaj adres e-mail, aby pobrać kompleksową listę najważniejszych promptów AI.
W branży e-commerce krążą historie o „styczniowej fali zwrotów” — zjawisku, które rzekomo ma swój szczyt zaraz po świętach i wyprzedażach grudniowo-styczniowych. Czy „styczniowa fala zwrotów” to fakt czy mit? Sprawdzamy, jak Polacy kupują, zwracają i czego e-commerce może nauczyć się z danych Bitrix24.
6 min
Poczuj puls cyfrowej pracy. Sprawdź, jak różnią się regionalne style korzystania z emotikon i kiedy w tygodniu rośnie pozytywne nastawienie. Zobacz, w jaki sposób reakcje i ekspresyjna komunikacja wzmacniają zaangażowanie zespołów oraz kulturę organizacyjną.
11 min
Zastąp wiele usług i aplikacji jednym obszarem roboczym online, który zawiera wszystko, czego potrzebujesz do zarządzania sprzedażą, klientami, projektami i zespołem.