Te artykuły napisane zarówno przez członków naszego zespołu, jak i zaproszonych ekspertów, pomogą Ci odkryć sposoby, aby zmaksymalizować Twóją sprzedaż.
All categories
Handel społecznościowy to jeden z najszybciej rosnących trendów w Polsce. Dowiedz się, jak małe i średnie firmy mogą wykorzystać potencjał Instagrama, Facebooka i TikToka, by sprzedawać więcej, szybciej i skuteczniej budować relacje z klientami.
12 min
29 lipca 2025
Odkryj rewolucję w zarządzaniu sprzedażą dzięki sztucznej inteligencji! Poznaj najlepsze narzędzia AI, które optymalizują procesy, automatyzują zadania i zwiększają efektywność zespołów. Dowiedz się, jak AI może pomóc Twojej firmie wyprzedzić konkurencję i osiągnąć lepsze wyniki finansowe
12 min
21 lutego 2025
Przywództwo i zarządzanie to dwa z najczęściej omawianych tematów w biznesie, ale jeszcze nie istnieje sprawdzonego i prawdziwego podejścia, które działałoby we wszystkich dziedzinach. W tym artykule przeczytasz porady i wskazówki, dotyczące cech i atrybutów skutecznego lidera sprzedaży.
9 min
14 lutego 2025
Wybierz najlepszy program do śledzenia sprzedaży, który zadowoli nawet najbardziej wymagających klientów. Zdecyduj się na korzystanie z jednej z wymienionych w artykule platform, a na pewno nie będziesz rozczarowany.
12 min
05 lutego 2025
Dowiedz się, jak skutecznie zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym i pozyskać nowych klientów! W naszym artykule znajdziesz sprawdzone strategie marketingowe, optymalizację SEO, techniki poprawy doświadczenia użytkownika oraz najlepsze praktyki e-commerce.
13 min
05 września 2024
Podaj adres e-mail, aby pobrać kompleksową listę najważniejszych promptów AI.
W branży e-commerce krążą historie o „styczniowej fali zwrotów” — zjawisku, które rzekomo ma swój szczyt zaraz po świętach i wyprzedażach grudniowo-styczniowych. Czy „styczniowa fala zwrotów” to fakt czy mit? Sprawdzamy, jak Polacy kupują, zwracają i czego e-commerce może nauczyć się z danych Bitrix24.
6 min
Poczuj puls cyfrowej pracy. Sprawdź, jak różnią się regionalne style korzystania z emotikon i kiedy w tygodniu rośnie pozytywne nastawienie. Zobacz, w jaki sposób reakcje i ekspresyjna komunikacja wzmacniają zaangażowanie zespołów oraz kulturę organizacyjną.
11 min
Zastąp wiele usług i aplikacji jednym obszarem roboczym online, który zawiera wszystko, czego potrzebujesz do zarządzania sprzedażą, klientami, projektami i zespołem.